Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/09/10

Mennyi időt lehet hagyni egy konzulensnek, hogy elolvasson egy szakdolgozatot?
Még pár nap és elfogy minden erőm, falhoz vágom az egész szart és megyek vissza hajózni.
nem akarok egy ilyen orzságban megöregedni, hát itt mindenki direkt szívtja a másikat!
Basszák meg, azért, mert engem megharap egy kutya bilincsbe verve elvisz a rendőr, a kardiológián egy hónapos határidővel írják fel a gyógyszert, egy konzulensből nem lehet kiimádkozni hogy melyik rajz a jobb, funkcionális anlfabéták ülnek mindenféle íróasztalok mögött és nyelvpótlékért, állami pénzen szervezik az unokaöccsük zeneiskoláját, hát egy nagy lófaszt nektek a seggetekbe!
Hogy gyűlölök itt élni, uramisten, mennyire elegem van!

8 Comments:

  • At 9:31 de., Anonymous Névtelen said…

    Szia,
    végül is mennyi időbe telt a konzulensne, hogy elolvassa a szakdolgozatot? Hasonló cipőben járok én is. Esetleg nem a GDF-re jársz ? :)

     
  • At 10:39 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    De igen.
    harmadik hete nem válaszol, amióta elküldtem neki egy jackson ábrát kétféleképpen, kérdezve, hogy melyik a jobb, melyik módszerrel csináljam a többit.

     
  • At 10:41 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    jah, és közben döntöttem magam, egy hét múlva elküldtem az egész szakdolgozatot, akkor már ábrajegyzékkel, elő- és utószóval (bevezetés és összefoglalás), cakkompakk. Arra sincs reagálás. Közben egyszer hívtam, akkorküldött egy SMS-t hogy megkapta.
    Te mennyit vártál?

     
  • At 5:18 du., Anonymous Névtelen said…

    en egy honapja kuldtem el a dipl. munkam 60 szazalekat, es azota sem kaptam vissza semmit. Ugy golndoltam amig megirom a maradek 40%-ot addig a konzulens elolvassa a 60%-ot. De valahogy nem jelentkezett. Ezen a heten kuldok neki ijabb kb 25 %-ot amunkabol. Ebben a honapban be akarom fejezni teljesen, mar nagyon az agyamra ment az egesz.

     
  • At 6:45 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Édesistenem, ez borzasztó!
    Te is rendszerszervezés témában írsz?

     
  • At 10:07 de., Anonymous Névtelen said…

    Nem rendszerszervezés.
    Nem akartam mindenféle felesleges ábrákat rajzolgatni, mert amúgy sem olvassa őket senki. Az UML osztálydiagramok OK, de a többire nincs nagy szükség. Legalább is ilyenek a tapasztalataim az életből.
    Az egész munka elérhető lesz a blogomon (w3net.eu), egyelőre csak egy kis izelitőt látni belőle.
    Hamarosan elkészül, utána már csak abban reménykedem, hogy 2 hónap alatt visszajön a munka Budapestről. Ha nem, akkor lemaradok az itteni zaróvizsgáról, és mehetek Budpestre.

     
  • At 10:50 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Szerintem sem sok értelme van, pláne mivel egy már működő szoftverhez írok utólag rendszertervet. A program ugye elkészült anélkül is, működik is, de mindegy, valamit le kell adni.
    A kérdőíved kitöltöttem, sok sikert, drukkolok Neked!

     
  • At 11:15 de., Anonymous Névtelen said…

    Köszönöm :) Én is drukkolok neked.

     

Megjegyzés küldése

<< Home