Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/09/02

:-) Szépjónapot!
:-(
Tényleg nagyon kimerülhettem tegnap, ma csak kóválygok. Próbáltam elmenni edzeni, de rosszul esett minden, csak kornyadoztam, ásítoztam. Ember, Á-SÍ-TOZ-TAM!!! Amikor pont az esett olyan jól, hogy hiába 140 a pulzusom, hiába szakad rólam a víz, mégis, még a kisujjamban is van levegőm.
Hát ma nem volt.
Harmadoltam minden gyakorlatot, tulajdonképpen bementem zuhanyozni meg kipróbálni azt az új narancsbőr elleni készítményt amit az egyik nagy kozmetikai cég helyezett ki a fitneszlédiknek.

Most fokhagymás tejbe pácolt csirkecombot készítek mellette sült padlizsánnal és paradicsomsalátával. Szerintem megeszem és utána gömbölyödök egy órácskát. Fel is húzom az órát, nehogy éjfél felé ébredjek majd fel, mert az már kicsit késő lesz ahhoz, hogy dolgozni menjek.