Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/08/29

Asztakurrva basszamegbassssszameg!!!
Most jövök rá, hogy ha egy intézményen belül két kvázi párhuzamos nyilvántartás működik és egyik kapja a szűkített, szűrt az adatokat a másiktól, akkor az az intézmény a saját maga környezeti eleme!!!
Tényleg bassza meg hát ez meg már hogy néz ki egy szakdolgozatban???
He???
Emiatt a rohadék miatt már ott tartok, hogy megreformáltam az angol kormány által kifejlesztett SSADM jelölésrendszerét.
Hát de ki vagyok én ehhez, he???
megmondom ki; egy szerencsétlen, maximalista balfasz HüPi, akinek csak annyi esze van, hogy lássa azt ha valami szar, de annyi már nincs, hogy akkor kitalálja, hogy lenne jó.
Egy tehetségtelen, buta, bamba barom vagyok, az a kurva nagy harci helyzet.
BASSZAMEGBASSZAMEGBASSSSZAMEGG!!!

3 Comments:

  • At 9:55 du., Anonymous Névtelen said…

    nyugiba' legyél. idő még van, meg hát végülis ha mégis elkúrjantottad, akkor gondolj arra, hogy ez végülis csak egy szakdolgozat, nem az életed függ tőle... :)
    (én mindig így megyek vizsgázni. mint pl. holnap.)

     
  • At 10:19 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Az a baj, hogy nem csesztem el. Tényleg úgy nézett ki a dolog, hogy ugyanaz a csaj ült ugyanannál az íróasztalnál és amiről úgy gondolta, azt az iratot átpakolta egy másik halomba. Elvileg ugyanis elő volt írva, hogy aki nem fér bele az első kupacba, azt át kell tenni a másikba, de annak a másiknak fizikailag szigorúan elkülönültnek kellett lennie. Ami teljesen rendben van, csak az nincs rendben, hogy a fizikai elkülönülést az jelentette, hogy az I. adatbázis az íróasztal bal oldalán tornyosult, a II. meg a jobb oldalán, középen meg a mucuska reszelgette a körmét telefonálás közben. Ez jött most ki iszonyú szemléletesen a rajzaimban. Meg persze a leírásban, mert akkora ökörséget, hogy valaki a saját maga ügyfele, nos, ilyet azért ritkán hallani. Csak most értettem meg én is, amikor az istennek sem tudtam ábrázolni. Másfél hete ezen szenvedek, most már összeállt a kép. Baromságnak baromság, de meg tudom védeni. nem az én szégyenem, hogy egész pontos legyek - csak iszonyatosan megszenvedtem vele, mire felfogtam.

    Amúgy olvastalak, "I'm crossing my fingers for you!"
    :-)))

     
  • At 4:45 du., Anonymous Névtelen said…

    thx 4 +ing fingers

     

Megjegyzés küldése

<< Home