Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/01/13

PESTIESTI

Remekül szórakoztam, de annyira bonyolult volt az előadás és olyan dögfáradt vagyok, hogy majd inkább holnap.
Most csak címszavakban:
- a nyitójelenet zenélő vezetékeinek jelenete emi díjra esélyes. Zseniális volt, teljesen libabőrös lettem, ilyen zenét még életemben nem hallottam.
- a totálisan berekedt Sárosdi Lilla albérletkereső különszáma indulhat az év női alakítása díjért.
- az autó- és étteremkosztümök nem is tudom, milyen díjat kaphatnának, de ha nincs olyan, akkor alapítani kell, mert hihetetlen jók.
- gyanítom, hogy a technikát kezelő fiúk is megérdemelnének valamit, mert egészen elképesztő este volt, azt sem tudtam, mit látok élőben és mit felvételről, de nem is érdekelt, teljesen magába szippantott az előadás.
- az Év Orbitális Kefélése és a Legmorbidabb Szexjátékok díjakat is meg kéne alapítani.
- a Marketingszövetség Legjobb és Legszellemesebb Bújtatott Reklám díját szerintem titokban már átatdták nekik.
Tessenek nézegetni a fotógaálériát, én megyek aludni. Holnap reggel kirándulunk, délelőtt és kora délután munka, ötkor meg Tannhauser. Már olyan vagyok, mint a mosott rongy.
Hanem, ez a pestiesti, hát ezt mindenkinek látni kell :-DD

2 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home