Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/12/05

Függöny...

... után szünet következik.
Hogy hosszabb vagy rövidebb, azt most nem tudom megmondani. Az is lehet, hogy mire felébredek, máshogy hívnak majd. Nincs kedvem így blogolni, túlságosan kiadtam már magam és túl sokan ismernek is ahhoz, hogy az nekem jó legyen. Nincs kedvem senkit se megesketni, hogy de ugye nem mondod meg senkinek, hogy írok, hogy mi a nevem, ugye nem adod tovább a telefonszámom, a fényképem, a rosseb tudja. Túl sokan bírálták már felül az inkognitóm, át kell gondolnom, hogy folytatom-e és ha igen, hogyan.
Nem új dolog már ez, egy ideje fontolgatom.
Először akkor akartam abbahagyni, amikor egy internetes ismerősöm segítségével kaptam állást. Másodszor akkor, amikor megtudtam, hogy ez az illető telekürtölte a munkahelyem a blogommal. Harmadszor akkor, amikor nemrégiben a legváratlanabb helyről előkerült egy fényképem. Ez most már elég, nem várok a ráadásra.
Sajnálom, de őszintén, a magam kedvére akarok írni és nem folyton azt mérlegelni, hogy kinek a fülébe jut el amit gondolok. Az internet sajátossága, hogy ez csak akkor lehetséges, ha nyom nélkül felszívódik valaki. Egyszer már cseréltem nevet, akkor voltam olyan naív, hogy néhány embert engedtem tudni, hogy ki vagyok. Ezt a hibát többé nem követem el.
Aki személyesen ismer azt persze nem tagadom meg, de ha új blogot kezdek, azt már senki sem fogja tudni.
Jó volt itt, de mennem kell, kösz a halakért.

Wotan szerepében James Morris, a Metropolitan zenekarát James Levine vezényli 1991-ben.

31 Comments:

  • At 12:53 du., Anonymous Névtelen said…

    Mi köszönjük... (sóhaj) :-(

     
  • At 1:33 du., Anonymous Névtelen said…

    Csatlakozom az előttem szólóhoz!

    Remélem egyedi stílusodra rátalálok majd és nem kell lemondanom arról, hogy a te szemeden keresztül is lássam a világot /melyet meglehetősen hasonlóan látunk :-)/.

     
  • At 3:23 du., Anonymous Névtelen said…

    Szívből sajnálom!És teljesen megértelek!
    (Nekem is felfedte valaki a Jel-et, én se örültem neki, onnantól kezdve más lett...)
    Azért az, ahogy Te az operáról tudsz írni, amilyen szeretettel,hozzáértéssel az óriási dolog, és nagy öröm volt olvasni!!! Remélem, nem törlöd a blogot, és később, vissza-vissza térve is olvashatók lesznek a régi írások. Hiányozni fog, az a normális hang, ahogy te a világot látod, és akik szerettük az írásaidat PONT EZÉRT szerettünk.
    Az egyetlen (élő) ember, NŐ vagy akitől el tudtam fogadni, hogy ennyire szabadszájúan (beszélt)írt.
    Ez nagy dolog, mert sok nőnek egyáltalán nem áll jól. Tőled ezt is olyan természetesen tudtam elfogadni...
    Hát gyorsan csak ennyi,de igazából még nem fogtam föl a hiányod...
    A francba is! Hiányozni fog a blogod!!! Ez nem csak egy blog volt! Ez a legjobbak egyike volt!
    (yko)

     
  • At 4:25 du., Blogger Kinga said…

    Brunnhilde: jaj. Csatlakozom teljes mertekben yko-hoz, de ismeros, amirol irsz. Nekem konnyebb volt, mert 10 ezer lepesnyire vagyok a "joakaroktol", es leszarhatom, hogy ki es mit. De nekem is komoly dilemmat okozott az, amirol irsz.

    Csak remelni tudom, hogy valahogy rad bukkanok - nem sok remeny van ra, mert olyan ez, mint tu a szenakazalban.

    Ha tenyleg abbahagyod ezt, a magyar blogoszfera az egyik legeslegjobb tollu (billentyuju) bloggeret es legnormalisabb hangjat vesziti el. (Persze, irod, hogy mashol, mashogy, de hat hogy a faszba talaljunk meg. Nekem a napi komforterzesemet jelentetted.)

    Vigyazz magadra.

    Szia.

    Kinga

     
  • At 4:56 du., Anonymous Névtelen said…

    1. sz. szabály: amit nem akarsz, hogy megtudjanak rólad, azt ne hozd nyilvánosságra. Ne írj róla könyvet, blogot, nem mondasd be a rádióban, nem beszélgess róla a pletykás szomszédokkal/ismerősökkel.
    A blog írás óhatatlanul magában hordozza a veszélyt, hogy olyanok is tisztában lesznek a személyazonosságoddal, akikkel ezt nem szeretted volna megosztani.
    Már más bloggernél is tapasztaltam, hogy amint rájött, hogy ezzel túlságosan kiadja a magánéletét, befejezte a blogolást. Sajnálom, de elfogadom.
    Szerettem az írásaidat. Nem feltétlenül értettem mindennel egyet, de a stílusod magával ragadó.
    További szebb életet kívánok.

     
  • At 7:11 du., Anonymous Névtelen said…

    De kár!!! Pihenés volt írásaidat olvasni... A humorodat külön értékeltem. Zenei ízlésünk nagyjából egyezett. Egyszóval: hiányozni fogsz -
    maggie
    PS. Tavasszal azért, ha még kell, vár egy gránátalma-cserje.

     
  • At 8:37 du., Blogger phzs said…

    Ez nem fair... velem szemben. De a saját szempontodból igazad van.

     
  • At 9:33 du., Anonymous Névtelen said…

    mivel én alapvetően máshogy kezdtem magát a netet is, így az anonimitásból eredő szabadságot ál szabadságnak érzem, és nem volt ennyire nehéz döntés zsoltuból hegyi zsolttá válni, főleg, mert anno a fórumozós múltamból elegen ismerték a pofám és a nevem. nem mindig könnyű, mert más a felelőssége,de szinte mindegynek gondolom, hogy zsoltut hányan ismerik meg a valóságban is.

    brünnhildét így ismertem meg, ez is mindegy, hogy a való életben kovács gizi vagy lutz olga a neve.

    hogy ez befolyásolja-e azt, amit és ahogy írok, na ez a jobb kérdés már, ez az érdekesebb. néha igen, de általában nem. amikor szükségét érzem, akkor cizellálom, vagyis figyelembe veszem, hogy na, és ha hegyi zsolt, akkor az mi, de általánosságban már nem teszek különbséget, írom, és kész. így vagy úgy, nickkel vagy névvel. én írom, nincs hasadás a tudatomban.

    sajnálom, ha nem írsz, szerintem fogsz írni, mert írni pedig kell, remélem hogy túljutsz ezen a kérdésen. sok szerencsét és örömet neked.

     
  • At 10:02 du., Anonymous Névtelen said…

    Drága Brünnhilde, én egyike vagyok azoknak (biztosan sokan vagyunk így), akiket egyáltalán nem érdekel sem a neved, sem az arcod, hanem TE érdekelsz, mert hihetetlenül jól írsz, természetesen, érdekesen, olykor viccesen, emberi módon, minden mesterkéltség, csináltság nélkül - nem elemzem, mindenki, aki olvas téged, tudja, miről beszélek. Szóval nagyon-nagyon hiányoznál, de amilyen gyógyíthatatlan optimista vagyok, úgy gondolom, hogy a szünetben betoljuk azt a száraz pogácsát, leöblítjük vizezett narancslével, pisilünk, és már szól is a csengő... Jajdeborzasztóezazegész.
    Mérhetetlenül sajnálom magam, magunk.
    k

     
  • At 11:16 du., Anonymous Névtelen said…

    Színesebb volt veled a világ. Nagyon sajnálom, és minden jót neked.

     
  • At 11:55 du., Anonymous Névtelen said…

    Nagyon sajnálom.

    Rendszeressé vált, hogy a napot a Te blogod elolvasásával zártam. Sok mindenben nem értettünk egyet, de jó volt -magamban Veled vitatkozva- végiggondolni a nap történéseit.

    Egyéni stílusod van, sokkal-sokkal jobb, mint egy-két újságíró ismerősőmé...

    Tudsz írni.
    Nagyon.
    Hiányozni fogsz.
    Nagyon.

     
  • At 11:45 de., Anonymous Névtelen said…

    Nos, javaslom tehát kedves Brünhilde, hogy kezdj könyvírásba. Ezt a legkomolyabban mondom, érdemes lenne, és szerintem a blog-olvasótáborodban akadna olyan , aki vállalkozna a kiadására. Hiszen kaptál már a naplód által segítséget, amennyire jól értettem.

     
  • At 3:53 du., Blogger Text said…

    Szia.
    (Van halam.)

     
  • At 10:45 du., Anonymous Névtelen said…

    Köszönjük, hogy velünk voltál és az őszinte-cinikus-lelkes-életunt-dühös-humoros írásaiddal megmutattad a világod. A véleményed számított. És hiányozni fog.

     
  • At 11:01 du., Anonymous Névtelen said…

    Nnnnnnnnnnnaaaaaaa. Hát ez olyan nem szép, és végletes és végleges. Értelek (is) meg nem (is)és persze a Te döntésed, így elfogadjuk, de persze sajnáljuk. Komolyan.

     
  • At 9:37 de., Anonymous Névtelen said…

    Sajnálom. Magát is, magamat is.

     
  • At 6:26 du., Blogger drc said…

    ?
    már nekem hiányozna, ha sokáig nem írnál...

     
  • At 11:37 du., Anonymous Névtelen said…

    Danilo Kis írta le egyszer azt a fontos mondatot:
    "Ha van 10 (tíz!) jó olvasóm, én már boldog embernek tudhatom magam."
    Csak ezt akartam üzenni...

     
  • At 7:54 du., Anonymous Névtelen said…

    hát,
    furcsa egy év volt ez.
    annyian elmentek- kirepültek a kalitkából..-
    akkor ég veletek
    "így megy ez"
    nem?

     
  • At 7:55 du., Anonymous Névtelen said…

    hát,
    furcsa egy év volt ez.
    annyian elmentek- kirepültek a kalitkából..-
    akkor ég veletek
    "így megy ez"
    nem?

     
  • At 3:39 du., Anonymous Névtelen said…

    Naponta többször ide-ide nézve, reménykedve, hátha...
    Úgy, mint Tarkovszkij ÁLDOZATHOZATAL c. filmjében a szerzetes, aki éveken keresztül addig öntözget egy kiszáradt mandulafácskát, míg az, egy reggelre virágba nem borul.

    Ha így, hát így...:)

     
  • At 3:55 du., Anonymous Névtelen said…

    Csatlakozom és csalatkozom:

    Köszönet az eddigiekért!

    Az élet megy tovább. Függöny után az "új darabhoz új nicknév kell, trala tralaaaa...."

    :-)

     
  • At 9:14 du., Blogger Blogica said…

    Na, lecci! Szoval mi van veled/korulotted?

     
  • At 9:55 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Elvonókúrán vagyok.
    Nyugi, nem véglegesen leszokni akarok az írásról, csak kicsit átstrukturálom magam.
    Megvagyok, jól is esik amit írtok nagyon, csak most kicsit kikapcs ... shrrr .... recccss ... skrkrrr .....

     
  • At 8:39 de., Anonymous Névtelen said…

    :)
    :)
    :)

     
  • At 6:43 du., Anonymous Névtelen said…

    ,,,,_????? Meddig ?
    csak A Gaskoék mondják, hogy aszongya: "most és midörögre..."

     
  • At 7:47 du., Anonymous Névtelen said…

    Kedves mélán gyászoló közö-n/s-ség, szerintem a Brünnhilde Fan Club beblogozódhatna, a kommentek helyén írja ki-ki a saját blogját, így - babonás viselkedés - életet lehelhetünk a blogba magába, hátha az is életre kell. Én nem kezdem el, de hátha mások...
    k

     
  • At 11:55 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-D Ez mondjuk elég jó ötletnek tűnik, pont ideje lenne, hogy kicsit engem is szórakoztasson valaki.

    Egyébként nyugi, visszajövök, legkésőbb államvizsga után,d e lehet még hamarabb. Kezdem felismerni, hogy nem jó ez így. Ha másról nem, de a zenéről meg a színházról muszáj írnom, abba belebetegszem ha nem. Azzal viszont elbújni úgysem tudok, akármiylen néven írnék rögtön lebuknék.
    Csak türelem, istentelen sokat kell tanulnom.

     
  • At 2:09 du., Anonymous Névtelen said…

    Na ! Azért ám..... !

     
  • At 9:44 du., Anonymous Névtelen said…

    Várunk türelmesen/türelmetlenül, és mint látod, reménykedve ide-idenézünk.

     
  • At 11:20 du., Anonymous Névtelen said…

    Nekem már van egy saját blogom (http://kaptarlako.freeblog.hu) régen, szóval nem tudok egy újat kezdeni. De akik még nem írnak, azokat bátorítom, hogy kezdjék el! :-)

     

Megjegyzés küldése

<< Home