Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/06/04

Mindegy

Sok szeretettel köszöntöm a blogom (jelenlegi számláló szerinti*) 111.111-dik látogatóját, aki nagy valószínűséggel Monorról, helyi idő szerint 9:17-kor járt nálam és vindóz XP alatt futtatott Opera 9-cel böngészik.

Pár másodpercen múlott egyébként, hogy nem én saját magam lettem a szerencsés, akinek ezúttal is felajánlok egy fagyit/kapucsinót/tortát vagy egy pohár sört/fröccsöt/unikumot.
A nyereményért a már közismert e-mail címen lehet jelentkezni.

Más: én is megkaptam az ajándékom, elkezdett ömleni az eső. Ami azért jó, mert
1. ettől nő a gomba
2. nemsokára indulok állásinterjúra, hát legalább nem fogok megsülni és csatakosra izzadni.


----------------------------
* A jelenlegi számlálót 2004. szeptember 27-én szereltem fel, a blog néhány hónappal korábban, március 4-én indult.

3 Comments:

  • At 4:01 du., Blogger laan said…

    Ha senki sem jelentkezik a nyereményért, én átvállalom!
    :)

     
  • At 4:07 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Oké, jegyeztem!
    De azért persze 2-3 napot adjunk az illetőnek.
    Mondjuk anélkül is meghívhatlak egy sörre, hogy valami jubileumot kéne hozzá találni. Mondjuk, ha kapok állást.

     
  • At 4:13 du., Blogger laan said…

    Megegyeztünk! :)

     

Megjegyzés küldése

<< Home