Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/05/30

A nap kérdése

Vajh jelentkezzek-é légiforgalmi irányítónak?
A helyzet az, hogy eléggé ráizgultam a dologra.
Beugrásként 25.000 ft-ot kérnek, ebből csinálnak egy teljes körű fizikai és pszichikai felmérést. Utána viszont ingyenes, sőt, még ösztöndíj is van - ami magasabb, mint az irodai fizetésem volt (jah, nem hiába ragaszkodtam a takarításhoz).
Azért persze még alszom rá egyet. Vagy az is lehet, hogy kettőt.
Csak olyan jó eljátszani a gondolattal :-))))
légiforgalmi irányító :-))))
Mondjuk, a pilótáknak készült nyelvvizsgát megugrottam :-)))
wWow

Címkék: ,

2 Comments:

  • At 2:06 du., Blogger tamas said…

    Torony: Leszállás után kérem, guruljon a Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2, Delta 1 és Oscar 2.
    Pilóta: Mi van? Mi itt nem ismerjük ki magunkat.
    Torony: Nem tesz semmit, én is csak két napja dolgozom itt.


    Torony: Van elég üzemanyaguk vagy nincsen?
    Pilóta: Igen.
    Torony: Mi igen?
    Pilóta: Igen Uram!!!'


    Torony: Adja meg legyen szíves, a várhatóan mikor érkeznek.
    Pilóta: 'Hmmmm... A kedd jó lenne.


    Torony: Magasság es helyzet?
    Pilóta: 1.80 m vagyok és baloldalt elöl ülök.

     
  • At 2:43 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-DD
    Mondjuk, nem két nap, de két év a képzés.

    Viszont még jó hogy az eszembe jutott, hogy négykor angol. Jáhájjjj, de nincs most kedvem hozzá. Zúg a fejem ettől a sok hülye hirdetéstől. Most már azt is figyelnem kell, hogy amire az egyik portálon már jelentkeztem, arra lehetőleg ne jelentkezzek egy másik portálon is. Vagy ha mégis, lehetőleg ugyanazzal a motivációs levéllel tegyem. Ezt nem gondoltam volna, hogy az egyes közvetítők kínálata ennyire lefedi egymást. Ha tudom, a redundáció kiküszöbölésére kitaláltam volna magamnak valami nyilvántartást.

     

Megjegyzés küldése

<< Home