Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/11/20

Kezem a biliben

No hát úgy néz ki, hogy itt az álom vége.
Ma két és fél órán keresztül küzdöttem azon, hogy bekapcsoljam a központi fűtést és nem sikerült. Jó, egy óra kellett hozzá, hogy rájöjjek, hogy nem csak az óra mellett van gázelzáró, de kertben a belépésnél is, de még attól kezdve is másfél órán keresztül nyomogattam a kazán, és semmi. A piezo szikrázik, láng nincs. sőt, a konyhai gáztűzhelyben sincs gáz.
Bazmeg, télen kiadnak egy házat úgy, hogy el van zárva a gáz.
Úgyhogy ennyi volt az álmom a kertes házról, felébredtem, mielőtt még elaludhattam volna.
A kurvaannyát a világnak!

2 Comments:

  • At 7:40 du., Anonymous Névtelen said…

    A bejövő nyomáscsökkentőn van egy "pöcök", ha valamiért elzárták a gázt - hálózat javítás - akkor hiába jön vissza a nyomás, addig nem engedi be, amig be nem nyomják.
    Csak egy ötlet.

     
  • At 8:16 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Köszi a tippet és a képet, ezt ma még megnézem, bár nem sok reményt fűzök hozzá. Jó vidéki szokás szerint a kert közepén van a beálló, egy esővédő lemez van rácsavarozva ami már úgy összerozsdált, hogy akár hegesztve is lehetne, ember azt szét nem csavarozza, legfeljebb flexszel lehet leszedni. Tudom, hogy egy lepukkant házat vettem ki, de arról azért nem volt szó hogy fűtés nélküli, vagy legalábbis gázszerelővel kell kezdeni.

     

Megjegyzés küldése

<< Home