Brünnhilde szikláján

Valló világ

2014/04/08

Életszakaszok

Tegnap hangverseny előtt beültem valahová egy kávéra. Két középkorú pasi ült mellettem, az öltönyös-nyakkendős pénzügyi tanácsadó fajta, vastag brifkók kicsapva az asztalra, legalább 8-10 hitelkártya lóg ki mindegyikből. A férfiak maguk a jól táplált, jól öltözött, jól borotvált, ápolt fajtából valóak, valahol 40 körül. Sugárzik róluk a megállapodottság, erejük teljében van mind a kettő, akiknek "bejött az élet".
Beszélgetnek.
A hitelpiacról, a lakáspiacról, a választásokról. Megfontolt, érett vélemények, ezek már nem is középkorúak, ezek már öregek, kiégettek és cinikusak.
Aztán témát váltanak, a nyáron érettségi találkozó.
A 22-ik.
Basszus, ezek '92-ben érettségiztek!
10 évvel fiatalabbak nálam.
Nézem magam a kirakatüveg tükrében, lehet, hogy már én is középkorú vagyok?
Rosszabb napjaimon nyilván annak látszom.
De akkor miért hiányzik belőlem ez a fajta megállapodottság, kiegyensúlyozottság, miért nem érzem azt, hogy "kész vagyok, mindent elértem az életben"?

16 Comments:

  • At 11:56 de., Anonymous Névtelen said…

    "Nézem magam a kirakatüveg tükrében, lehet, hogy már én is középkorú vagyok?
    Rosszabb napjaimon nyilván annak látszom.
    De akkor miért hiányzik belőlem ez a fajta megállapodottság, kiegyensúlyozottság, miért nem érzem azt, hogy "kész vagyok, mindent elértem az életben"?"

    Bizony középkorú vagy. De sebaj, mert én is az vagyok . :)
    Azért hiányzik belőled a megállapodottság, mert még valóban nem állapodtál meg. Ha jól veszem ki a blogból, akkor nincs állandó társad... (kíváncsi)

     
  • At 8:41 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    nincs.

    Egyébként nem zavar a középkorúságom, csak néha elcsodálkozom, hogy miért lógok ki mindig a sorból. Fiatalnak túl komoly voltam, középkorúnak meg túl fiatalos. Valahogy mindig kilógok, és ezt az emberek nem nézik jó szemmel. Kénytelen vagyok nem foglalkozni velük, és ez nem jó.

     
  • At 9:20 du., Anonymous Névtelen said…

    "...néha elcsodálkozom, hogy miért lógok ki mindig a sorból. "
    Ahogy én látom, azért, mert jobb vagy, mint a sor.
    Véletlenül nem "bak" esetleg "halak" a csillagjegyed ? :)) (kíváncsi)

     
  • At 9:36 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) nem. Oroszlán vagyok

     
  • At 9:55 du., Anonymous Névtelen said…

    Az oroszlán is lehet "kemény".
    De mi lehet az aszcendensed ? :)
    (kíváncsi)

     
  • At 9:55 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Nem tudom, még soha nem néztem utána. Nem hiszek ebben a fajta "eleve elrendeltségben".

     
  • At 10:10 de., Anonymous Névtelen said…

    "Nem hiszek ebben a fajta "eleve elrendeltségben"."

    Nincs eleve elrendeltség.
    De támpontok lehetnek. :) (kíváncsi)

     
  • At 9:26 du., Anonymous Névtelen said…

    Nem tudom, nem vagyok benne biztos. Én nagyon erősen próbálom kitisztogatni magamból a mindenféle előítéleteket, és a csillagjegyek szerinti "támpont" bizony túl egyszerű ahhoz, hogy reális legyen. Akkor pedig könnyen előítéletté válhat.

     
  • At 9:39 du., Anonymous Névtelen said…

    "...a csillagjegyek szerinti "támpont" bizony túl egyszerű ahhoz, hogy reális legyen."

    Kevés tapasztalatod van kedves Brünnhilde. Tudnék neked meglepetésekkel szolgálni. :)
    Azt hiszem fogok is .
    (kíváncsi)

     
  • At 6:56 de., Anonymous Névtelen said…

    Hát, így 50 felé közeledve, ezt akár bóknak is vehetem. Mármint hogy kevés tapasztalatom van. :-D

     
  • At 7:54 de., Anonymous Névtelen said…

    Most félreértettél kedves Brünnhilde. Nem a szerelmi tapasztalatokra céloztam.
    De persze a bók az érvényes. :)
    (kíváncsi)

     
  • At 10:49 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Nem értettem félre, élettapasztalatra gondoltam. Mintha naiv kis fruskának szólítottál volna :-)

     
  • At 10:55 de., Anonymous Névtelen said…

    De a csillagjegyek területén "naiv kis fruska" vagy. :)
    (kíváncsi)

     
  • At 2:06 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Nem, a csillagjegyek terén egy cinikus banya vagyok :-D

     
  • At 2:19 du., Anonymous Névtelen said…

    Szerintem nem is ismered a jegyek fontosabb jellemzőit. :)
    (kíváncsi)

     
  • At 2:33 du., Anonymous Névtelen said…

    Nők lapja szinten igen, ismerem őket. Pont ez az oka, amiért nem is akarok többet tudni a témáról. Olyan random összeollózott mondatoik, mint "új szerelem a láthatáron" vagy "most érdemes vállalkozásba kezdeni" nem annnyira meggyőzőek, hogy több energiát akarjak a témába fektetni.

     

Megjegyzés küldése

<< Home