Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/04/12

Nagyot csalódtam ma. Hülyeség pedig, de nagyon fel tudom kapni a vizet az ilyesmin.
Kinn voltunk a rómain, reggelizni. Hideg is volt, nyűgös is voltam, gondoltam, iszom egy kis unikumot. Nem azért a 300 ft-ért amibe került, de nem unikumot adtak, hanem valami olcsó keserűlikőrt. Oda járunk minden hétvégén, ha rossz az idő szinte mi vagyunk az egyedüli vendégek. Nem szólunk ha nem friss a zsíroskenyér, ha a forralt borban több a málnaszörp mint a bor, hűségesen visszajárunk, mert azt a teraszt szeretjük. És akkor most kitöltik nekem a kisgömböcből ezt a trutymót. Én azt sem bánom ha duplájáért adja, de ha unikumot kérek és azért fizetek, akkor azt is akarok kapni. Útálom ha becsapnak.
Ez van.

Viszont meglocsoltak, olyan szagom van hogy húha, valami iszonyat. A szépségért tényleg meg kell szenvedni :-))) De nem baj, az a lényeg hogy ne hervadjak el.