Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/05/27

:-) Jóreggelt. Vagy jóestét!

Fél kettő van, most végeztem, háromkor meg kelnem kell.
Azt sem tudom, érdemes-e lefeküdni másfél órára. Ráadásul ma még estére is programom van, ha kibírom ma ájulás nélkül, akkor azért még van némi állóképességem. Pár éve még két nap két éjjel munka után a harmadik éjszakát képes voltam végigtáncolni. Hja, kérem, nekem legalább vannak szép emlékeim!

'Pihenésképpen' bekukkantottam a hírtévé fórumába, megszületett a 12. pont:
"12. A Magyar Szent Korona törvényeihez és szellemiségéhez hű, az 1944-ben megszakadt ezeréves jogfolytonosságot felélesztő és a továbbfejlesztő prezidenciális államrendszert!"

Szociológushallgatóknak nagyon érdemes bekukkantani a topicba is, most alakítják ki a szabályokat. Nagyon szépen követhetőek a közösség formálódásának, a szabályok kialakításának lépcsőfokai.
Csak az a kár, hogy ingoványra építekeznek. De ez már az én magánvéleményem.
Megyek, mert már másfél órát sem alhatok.
jajj.
Jóéjt!