Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/05/25

:-)) Szépjóestét!
Lidérces nap volt. :-(((
DejóhogyVÉGE!!!!

Ma ebéd közben mellém ült egy nő és ahogy a töltött paprikája szaga(!) megcsapta az orrom, azonnal tudtam hogy mitől lettem múlt szerdán rosszul: aznap töltött paprikát ebédeltem. Amit imádok, de ma sajnos megutáltam a szagát. Nem részletezném tovább.
Pár hónap múlva esetleg kipróbálom hogy a saját készítésűtől is undorodom-e, remélem addig helyrerázódik a gyomrom.

Ma egyetlen jó dolog történt velem: a főnököm kezdi javítás nélkül aláírogatni a leveleim. Mármint azokat, amikről csak kb. elmondja hogy mit akar, én pedig megfogalmazom.
Vagy én tanultam meg írni, vagy ő olvasni :-)))
Akármelyik is igaz, jó érzés még akkor is, ha csak pár soros feljegyzésekről van szó.

Érdekes kis színest olvastam a HVG-ben "Kisgyermekkorunkban tanuljuk meg a párválasztást" címmel. Mondjuk, az itt leírtakat én eddig is sejtettem. Majd egyszer, ha jobb passzban leszek, elmesélem, hogy szerintem hogyan szocializálódunk a szingliségre.
De most zokni vagyok az ilyesmihez, és még befejezni való melóm is van.

Jóéjszakát! :-))

REGGEL NE FELEJTSEK EL BEMENNI A SULIBA!
másfél órával korábban kell kelnem miatta :-(((