Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/05/05

Nos, megtörtént, fél 11-re itt voltak, 20 perc alatt kicserélték, pedig se az oprendszerem nem szerették, se azt, hogy csak az internet jön a kábelen és tévé nem. Ez valami különleges felállás lehet, biztos más illesztőprogram kell.
Azt mondják, hogy másfélszeresére fog nőni a sávszélességem. Kár, hogy ettől nem tudok gyorsabban gépelni.
Viszont nagyon helyes, csinos fiatal srácok voltak, az egyik szeme kifejezetten esztétikai élményt jelentett.
Úgyhogy ne zárkózzatok el a modemcserétől, már a látvány miatt is megéri.
Most megyek dolgozni, pedig tetszene a nap hátralévő részét itthon töltenem. Kimennék gombászni, tele lehet minden csiperkével, és szerintem már szegfűgomba is van. Irígy vagyok, nem árulom el hogy hol! :-))))
A hétvégén tuti megnézem, micsoda gombalevest fogok én enni, húúúúúúúúú, már alig várom hogy belegémberedjen a derekam a gombaszedésbe!

Hogy a modemcserétől hogy jutottam el a gombalevesig, azt derítsék ki a lélekgyógyászok, engem nem zavarnak a saját szellemi cikk-cakkjaim :-))))