Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/05/03

:-)) Szépjóestét!
Nő a restanciám.
Már napok óta halogatom hogy megírjam a véleményem a közalkalmazottakról szóló cikkről (vagy cikkhez, már nem is tudom, elmosódtak a pár napja még oly határozott gondolataim).
Ma reggel olyasmi történt velem, ami talán még soha: elfelejtettem bemenni dolgozni. Mrs Passziánsz ugyanis angolon volt, a másik titkárnő meg szabadságon, nekem kellett volna bemenni 8-ra. Pénteken meg is beszéltük, szentül meg is ígértem, aztán a hétvége kisöpörte a fejemből. A szokásos 10 órára mentem be, nagyon szégyelltem magam. Egy rossz szót nem kaptam (szemembe legalábbis), de arra ügyelek hogy többet ilyen ne forduljon elő.
A restanciám veletek szemben tovább nő, mert van itt nálam vagy 15 oldal gépelnivaló amit most kell megcsinálnom, mert holnap megint hajnalban kell kelnem. Muszáj. Jajj.
Ha esetleg éjfél előtt végzek és még marad némi energiám, akkor visszajövök.