Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/05/14

:-))))))) Vége a hétnek!!!!!
VÉ-GE A HÉT-NEK!!!!!!
Remélem gyorsan elfelejtem ezt a rettenetet. Ami a fájl-kezelési jogosultságomat illet, legfelsőbb szinten indult el egy levelezés az érdekemben. Hiába, ha a józan ész nem segít, az igazgatói hatalom még mindíg bevethető :-/

Holnap buliba megyek.
Két kiló csirkemáj szívja magába négy gerezd zúzott fokhagyma és két púpos evőkanál majoranna illatait. Ha végeztem a blogolással, a májakat egyenként hajszálvékony szalonnaszeletekbe göngyölöm (ezért nincs só a májon, meg hogy ne keményedjen meg), fogpiszkálóval rögzítem és egy tepsiben sorbarakom, aláöntök egy kis pohár vizet és sütőben szép ropogósra sütöm. Ma ehetném rizzsel vagy párolt zöldséggel, de nem erre készül.
Holnap kikapkodom belőle a fogpiszkálót és kb félcentis szeletekre vágom. Vettem erdélyi kovászolt kenyeret, azt megkenem egy kis libazsírral, kétcentis kockákra vágom, és mindegyik kockára teszek egy szeletke szalonnás májat, rá egy vékony szelet zöldpaprikát, póréhagymát, retket vagy kovászos uborkát.
Mindezt ott a helyszínen, a résztvevők asszisztálásával. Egyrészt mert ez frissen jó, másrészt, mert pár száz apró falatkát elég körülményes szállítani, harmadrészt meg szombat délelőtt megint gombászni megyünk, nem lesz időm miniszendvicseket gyártani. Meg abban is reménykedek, hogy kedvenc cimborámnak a vasak gyúrása mellett arra is lesz ideje hogy saját izmúlag dagasszon egy rozsos-magos kenyércsodát. Mert jónak jó az erdélyi kovászolt is, de egy házias pasi által sütött házikenyérnél nincs jobb, állítom hogy nincs annál jobb.
Most megyek göngyölni, ha végeztem, jövök vissza.