Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/09/21

Egy hős vagyok!
Sőt!
MEGREPARÁLTAM A FREGOLIM!!!
Minden évben eljátssza velem, hogy a nyakamba szakad. Minden évben egy tortúra, hogy a több mint négy méter magasan lévő görgőket -a létra hegyén egyensúlyozva, fél kézzel a gázcsőbe kapaszkodva- kicseréljem, a felhúzózsinórt átfűzzem.
Egy lidércnyomás, a 3x7 fokú, kihúzható létra nem is elég hozzá, mindenféle trepnikkel meg téglákkal kell megmagasítanom.
De megcsináltam!
Sőt, nem is káromkodtam közben, egyszer sem!
Sőt, sikerült vadásznom drótbetétes felhúzózsinórt, úgyhogy ez talán többet fog bírni mint egy szezon!
Én egy hős vagyok!
Nem lenne muszáj kínlódni vele, száríthatnék bent a lakásban összecsukható fregolin, de én sokkal jobban szeretek kint, a levegőn teregetni.
Nna, hát most megszenvedtem a saját hülyeségemért.
Ha nem lennék böjtkúrán, most a nagy ijedtségre innék egy unikumot.
De hát böjtölök. Úgyhogy iszom egy fél liter narancslét.