Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/09/25

:-)) Szépjóestét!
Személyes érintettség okán ma megnéztem a Szezont-t.
(hehe, most elképzelem hányan találgatják, hogy hol születtem :-))))
Jó kis mozi volt, ismerős. Annak a fajta önmarcangoló helykeresésnek én is szinte minden fázisát végigjártam. Tetszett a film.
Még azzal együtt is tetszett, hogy az egy főre eső, unaloműző kettyintésre vágyó, elhanyagolt szépasszonyok száma jócskán meghaladta a filmben az általam feltételezett nagy magyar átlagot. Igaz, én nem vagyok unatkozó szépasszony. Ha meg az lennék, nyilván messzebb mennék egy jóízű kis dzsigi-dzsigiért mint az undok, mín férjemet kiszolgáló szépséges pincérfiú.
Lehet alkalmatlan vagyok rá, hogy pamlagon heverő politikusfeleség legyek?

A Szezonból valószínűleg nem lesz olyan kultfilm mint az Üvegtigrisből, de jó volt, nekem tetszett.

Utóirat: hazafelé jövet kibámultam a buszablakon, és bizony meg kell mondanom, hogy a karcagi malom környéke cseppet sem nyújt lehangolóbb látványt, mint a nagyfene Pest.