Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/09/25

:-)) Szépjónapot!
Mára jutottam el oda, hogy egyáltalán nincs éhségérzetem. Kellemes melegség van a gyomrom környékén, a kótyagosság is elmúlt. Ami még nagyon jó, hogy az izületeim látványosan könnyebedtek: a mai római terepsétálás, kerítésmászással, köveken való bukdácsolással súlyosbítva megmutatta, hogy egyik napról a másikra nem feszül, nem roppan, nem kattan a térdem. Ennek nagyon örülök.
Még sokkal gyengébb sem vagyok, kicsit aluszékonyabb, pillanatok alatt álomba zuhanok és mélyen, mozdulatlanul alszom. Kevesebbet, már 5-6 óra után is pihenten ébredek.
Cserébe viszont lelassultam. De az meg egyáltalán nem baj, erről szól a szabadság.
Kellemetlen még, hogy a hastáji melegség ellenére, a bőröm borzongós, fázós. De erre való a meleg pakolás és a forró zöld tea (meg a macskanadrág :-)) Pfúúújj!!).

Úgyhogy köszönöm, jól vagyok. Egyedül a kutyám sértődött meg amiért a szokásos zsíroskenyér reggeli elmaradt :-)))