Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/10/12

:-)) Szépjóestét!!

Én is amilyen HüPi vagyok, tegnap este dohogtam itt ahelyett, hogy örültem volna Esterházy Béke-díjának.
Tudom hogy ígértem mindenféle finomságokat, szekszet, zakuszkát, de iszonyú álmos vagyok. Sokat dolgoztam ma.
Most letusolok, mindenféle krémekkel és olajokkal megtámogatom az éjszakai szépítőkúrám. Az talán felfrissít annyira, hogy legyen kedvem írni.

(Nincs kizárva, hogy nem a zakuszka mellett döntök, most olvasom a HVG-n, hogy hatezer Vilyagra tablettát találtak Ferihegyen a vámosok. :-O
Csak a patikus barátném kellett meginterjúvolnom hogy kiderüljön: manapág Magyarországon fogyasztószerek mellett a sikosító és a vilyagra, valamint a hozzá hasonló pasztillák a legnagyobb haszonnal eladható patikaszerek. Amit a legfizetőképesebb, a 25 - 40 közötti korosztály vásárol.
Már csak azt nem értem, hogyha mindkét oldalról ennyire meg kell támogatni a dolgot, akkor mi a francért ragaszkodunk hozzá annyira?
Vagy ez nem olyan egyszerű?
Most túl álmos vagyok, nem akarok úgy járni mint tegnap, úgyhogy inkább alszom egyet mielőtt felmászok a hordómra.)