Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/03/31

:-)) Szépjóestét!

A honlapunkra készült anyagba beírtam egy akkora baromságot, mint ide Lacháza. Tényleg, még mentségem sincs rá, egy középiskolást állampolgári ismeretekből megbuktatnék, ha ilyesmit leírna. Mindegy, felkerült a honlapra, az egyik partner hívott fel, hogy azt bizony jobb lesz kijavítani.
Sűrű bocsánatkérésekkel meg is írtam a webmesterünknek, kértem, hogy korrigálja a hibás anyagot. A srác informatikus létére kivételesen segítőkész, eddig minden változtatási igényünket fél órán belül megcsinálta, kedvelem. Most is rendes volt, mondta, hogy tulajdonképpen meg is csinálhatná, de mi lenne, ha megmutatná a webszerkesztő használatát és akkor én töltögethetném meg reparálgathatnám az anyagainkat.
Ijedtemben majdnem lenyeltem a telefont, de ilyen ajánlatra -pláne ha én vagyok a hunyó- nem lehet nemet mondani, úgyhogy belementem.
Egyébként ki se néztem volna a srácból ennyi diplomáciai és (gyógy)pedagógia érzéket.
Lementem hozzá, kaptam egy félórás gyorstalpaló tanfolyamot, jelszót, jogosultságokat, mindent amit kell.
Az a nagy harci helyzet, hogy a web-szerkesztőnk alig bonyolultabb mint a blogom szerkesztőablaka. Ami pluszban benne van, az meg minden ismerős a wördből. Vannak még mindenféle titokzatos szerkesztőablakocskák, de cikkszerkesztőként mindent meg lehet oldani azzal a 6-8 html-kóddal, amit a blogírásnál is használok. Úgyhogy minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyok elégedve, legfőképpen magammal, 10 perc alatt gatyába ráztam az oldalunkat.
Nna, már ezért érdemes volt elkezdeni a blogolást.

Más:
Meghalt Terry Schiavo, a 15 éve súlyos agykárosodást szenvedett, floridai asszony, akinek kegyes halálhoz való joga az elmúlt hetekben keserű viták középpontjában állt az Egyesült Államokban és világszerte. NOL
Én nem mondanám, hogy ez kegyes halál volt. Sőt. Nagyon is kegyetlen.
A kegyes halál esetén ugyanis nem hagyják az embert 15 évig eszméletlenül feküdni, pláne nem úgy, hogy ebből 7 év pereskedéssel telik el. És a kegyes halál nem úgy következik be, hogy valakit két hét alatt éhen- és szomjanhalatnak, hanem pont arról szól, hogy a szenvedést megrövidítendő, fájdalom nélkül, pár másodperc alatt átsegítik a halálba.
Ezt így nem lett volna szabad. Ez egy gyáva döntés volt, nem, mi nem öljük meg, mi csak megvonjuk tőle a táplálékot és így hagyjuk, hogy magától meghaljon.
Ha nem is nézzük, hogy a férj felvett 1 millió dollár kártérítést és csak utána kezdte kérvényezni, hogy vegyék ki a feleségéből a gyomorszondát, szóval, hogyha ezt nem is nézzük, csak feltételezzük, hogy a pasi igazat mond és a felesége valóban nem akart öntudatlanul élni, azt akkor sem feltételezem, hogy heteken keresztül agonizálni és éhenhalni akart volna.
Nyugodjon békében.

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home