Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/03/24

:-)) Szépjónapot!

Nna, túléltem. Igaz, hogy előtte egy órával szóltak a portáról, hogy kéne valaki aki csinálja a regisztrálást, mert azt nem kértünk. 200 embert két összetolt dohányzóasztal mellett beregisztrálni, nem volt semmi. Még szerencse, hogy olyan előrelátó vagyok mint a soroksári aszony, úgyhogy voltak jelenléti ívek nyomtatva. Amikor végre feljutottam a terembe, hát akkor lábon hordtam ki egy enyhébb szívinfarktust.
A vászon lógott, de 10 perccel a kezdés előtt számítógépek sehol. Az asztalon még pohár sem volt, nemhogy víz. Előbb az informatikusokat hívtam, de mire felvették, egy srác már megjelent a gépekkel. Mentségére szól, hogy öt perc alatt összerakta a konfigurációt, minden működött. De honan lesz víz? legalább az előadónak? Gyors telefon, úgyis jön a főnököm megnyitni a gyülevészetet, hát reklámszatyorban hozott négy poharat meg egy üveg ásványvizet.
Nna.
Ha ezt nekem valaki meséli, nem hiszem el!
Ilyen cégnél, mint ez, ilyen nem lehetne hogy megtörténjen.
De megtörténik.