Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/03/18

:-) Szépjóestét!

Máma olyan történt velem, ami még soha.

A patikus barátnémtól szoktam kapni kozmetikai mintákat: méregdrága francia arckrémek, lemosók pici zacskóban, díszes prospektusra ragasztva. Az arckrémek egy alkalomra elegendőek.
Nna.
Tegnap este gondoltam, hogy egy olyan nehéz nap után rámfér egy kis segítség, felkentem az egyik mintát. Azonnal el is aludtam.
ha nem teszem, talán észreveszem, hgoy bizsereg, vagy viszket, vagy valami, de aludtam mint a tej.
Reggel mosom az arcom: érdes, durva, mintha nem is az én bőröm lenne.
Nézek a tükörbe .... telyóisten! az arcom, a nyakam, a dekoltázsom egy merő pirosság, tele van apró hólyagokkal. Ahogy hozzáértem, azonnal viszketni, feszülni kezdett.
alaposan lemostam, körömvirágkrémmel bekentem.
Az irodában bolondokháza volt. Egyszerre telefonáltam, kerestem a neten és a saját irataink között valamint írtam alá az átvevőkönyvet. Közben az arcom feszül, ég, hozzáérni nem szabad, vakarni pláne nem, Cuppancs kisasszony cuppogtatta a fogát, áááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááá!!!!!!!!!!
Mielőt sikítva fakadtam volna, kirohantam a patikába.
A József Attila utca és a Dorottya utca sarkán álló patika van a legközelebb, hát elrohantam oda. Beálltam a sorba, egy szemüveges fiatalemberhez kerültem. Jobb szerettem volna nőhöz fordulni, ő tán jobban megértené a problémám, de nem sikerült. Lélekben már fel is készültem az apró kis szemvillanásra, hgoy anyukám, félöreg vagy és félkövér, a nadrágod éle is csámpásra van vasalva, hát rajtad már nem sokat csúfít az a kis ragya....
De nem, a fiatalember figyelmesen meghallgatott, eltűnt egy ajtó mögött. Hamar visszatért, volt nála egy pohár víz és egy dobozka. Kivett belőle egy kalcium-ampullát, feltörte, beleöntöte a vízbe és ideadta, hogy igyam meg. Mondta, hogy milyen pezsgőtablettát vegyek, ami a legjobban felszívódik. Ellátott tanáccsal; hogyan tisztítsam a bőröm, mikor vegyek be újabb gyógyszert, mennyit várjak, ha nem múlik mikor menjek orvoshoz, igyak sok folyadékot, stb, stb. Nagyon kedves és megértő volt. Aztán, amin a legjobban meglepődtem, azt mondta, hogy az ampulla ingyen van, azért nem kell fizetni, elsősegélynek számított, csak a pezsgőtablettát számlázza.
Teljesen meghatódtam, meg is nyugodtam.
Az ampulla egyébként hatott, már egy óra múlva csökkent a viszketés. Az érdesség is múlik, a színem a főtt rák vöröséből kezd kismalac-rózsaszínbe fakulni.

Azért érdekes lény az ember: a legkisebb baja ha van, azonnal megszűnik a külvilág. Kit érdekel most Dávid Ibolya palament feloszlató javaslata, vagy Orbán Viktor tokaji üzletelése?
Engem most nem nagyon. Arra tudok csak koncentrálni, hogy semmiféleképpen ne nyúljak az arcomhoz, még öntudatlanul se vakarjam meg, még véletlenül se!!
A hírekben hallom, hogy a fidesz határozottan visszautasítja az Orbánt ért vádakat.
Hm.
Először a szadesz is megvédte Veklert, de a végén mégis le kellett mondania. Szerintem most még az elnökségből is ki fog szorulni.
Azt meg őszintén remélem, hogy az ÉS tudja bizonyítani is azt amit leírt, mert ha nem, akkor annak beláthatatlan következményei lesznek a sajtónkra is, meg a demokráciánkra is.
Most mennem kell dolgozni.
És nem vakarom az arcom.
nem nyúlok az arcomhoz.
nem vakarom.
nem nyúlok .....