Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/03/17

:-)) Szépjóestét!
Panaszkodni akartam pedig, cudar fáradt vagyok, de délután olyat hallottam a hírekben, hogy szemem-szám tátva maradt: "oszlassa fel magát az Országgyűlés június 1-jével", mert "Az MSZP és a Fidesz politikai-közéleti ellentétei, a konszenzus és az együttműködés teljes hiánya ellehetetlenít mindenfajta érdemi döntést a Magyar Országgyűlésben, ellehetetleníti azokat a döntéseket, amelyek a nemzeti alapkérdésekről, hazánk fejlődéséről, a szükséges reformokról vagy a kétharmados törvények megalkotásáról szólnak". Mondja Dávid Ibolya ex-igazságügy miniszter.
Bátor.
(Dávid egy kemény politikus, mer kockáztatni. Ez már a Békejobbos kiugrási kisérleténél is megmutatkozott. Nekiveselkedett, gondosan felmérte a politikai környezetet és szép csendesen kisunnyogott a megállapodás mögül, hogy aztán önállóságát domborítva, de mégiscsak a fidesz farvizén küzdje be magát a parlamentbe.)
Most is valami hasonló történik, erőt gyűjt, felszívja magát, izmozik hogy milyen önálló, aztán meg ... Na, mi is fog történni?

Majd holnap megírom. Reggel hat óta talpon vagyok, összesen, ebédidővel együtt sem volt egy órányi pihenőm. Összezuhantam. Black out.