Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/03/19

:-)) Szépjónapot!

Tegnap elfelejtettem megköszönteni a kedvenc neveimet viselő férfiakat:
Boldog névnapot kívánok minden kedves Sándor, József és Benedek nevű ismerősömnek és olvasómnak, isten éltesse őket sokáig, fülük nőjön bokáig, túlórázzanak sokat, hordják nekem a meleget. Imádom őket!!


Más:
több mint két hónap után kaptam vissza az indexem, ennyi időbe került, amig a dokumentumkezelés című tárgyból beírták a jegyet. Most is csak 5 percig volt nálam, adtam le, bepöcsételik a szakmai gyakorlatot. Jövő héten újra jönni kell, mert a félév lezáratásához újra ki kell venni és visszaadni. Bánná a fene, de annyira a világ végére kell járnom az indexemmel, hogy már ebbe fáradok bele.

Mégmás:
tegnapelőtt a Katonában jártam, vetem jegyet a Koccanásra és az Ivanovra. Ha már ott voltam, elugrottam a Puskinba .... na mit nézek meg ma este???
Segítek:
romantikára vágyom....
felkavaró érzelmekre ....
szép ruhákra .....

Na??
Még segítsek?

zene ....

Na jó, inkább megmondom: Az Operaház fantomja van ma estére beütemezve.
A helyzet az, hogy nem adok nyolcezer forintot egy színházjegyért. tényleg, négy jegy árát nem fizetem ki azért, mert most éppen divat a mjüzikel. Tizedéért viszont megnézem moziban. Tényleg, nem smucigság ez, hanem csak ... hogy is mondjam csak ... szóval nem szeretek az éppen aktuális divatőrületért fizetni, pláne nem, ha csak a proccosság miatt szorozzák rá a felárat.
Szóval mozi.
Van ám bennem hajlam a romantikára, régen nagyon szerettem a királykisasszonyos - kardozós - lovagos - szerelmes filmeket. Régebben. Mostanában már nem annyira, de majd meglátjuk.