Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/06/29

Még mindig nincs vége a gyónásnak :-(
SSADM-ből (rednszerejlesztés módszertana) kiírtak egy vizsgát jövő hétfőre. Az utolsót az idén, tényleg az utolsót, nem hagyhatom ki!!!
És a Delphi tanár urat sem hagyhatom cserben, nagyon rendes volt, igazolta a multkori hiányzásom. Szerdán vizsgázom nála.
Gyakorlatból.
Elméletből csütörtökön.
Ez három vizsga négy nap alatt.
De aztán tényleg vége.

és ez még nem minden.
A munkatársaim rosszalják, hogy túl sokat vagyok szabadságon.
Milyen jótanácsot kaptam erre, na milyet???
Hát hogy ne vegyek ki szabadságot, hanem menjek be reggel, mutogassam magam körbe, mindenhova köszönjek be aztán húzódjak félre, tanuljak, délben meg csendben lépjek le és húzzak el vizsgázni.
Én barom, én HüPi meg azt kézeltem, hgoy milyen becsületes dolgo az, ha a vizsgáim előtt szabadságot veszek ki.
A SAJÁT, MUNKA TÖRVÉNYKÖNYVE ÁLTAL BIZTOSÍTOTT SZABADSÁGOM!!
Nem tanulmányi szabdságot veszek ki, nem megyek el táppénzre, nem csúsztatok, nem, dehogyis!!
Simán csak felélem a nyaralásra és pihenésre türvényileg biztosított szabadságom azért, hogy továbbképezzem magam és végre a képességeimnek megfelelő munkát -és persze fizetést- kapjak. Nem várok támogatást, nem sunnyogok, nem kaparok olyan előnyökért ami másoknak nem jár, nem, dehogyis!
A vizsgáim előtt kiveszek pár nap szabadságot.
Vannak, akik ezt nehezményezik.
Dögöljenek meg.