Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/06/21

:-) Szépjóestét!
Az a nagy harci helyzet, hogy ma semmi olyasmi nem történt velem vagy körülöttem -már azon kívül persze, hogy mind a két munkahelyemen hullára melóztam magam- amiről írni lehetne.
Egy pocsékba ment nap.
De tényleg, hát nem borzasztó?
Nem ettem vagy ittam egy jóízűt, nem sétáltam egy hatalmasat, nem szerelmeskedtem, nem beszélgettem, nem olvastam egy szép sort, semmi olyasmi nem történt, ami miatt erre a napra érdemes lenne visszaemlékezni.
Hacsak az nem, hogy a sárga leanderem olyan hirtelen virágba borult, hogy fel kellett kötni az ágait: a hatalmas, vajsárga virágfürtök egyszerűen lehúzzák az ágakat. Tavaly a rózsaszín volt ilyen gyönyörű, ő most úgy látszik pihen, mert szegényesebben virágzik.
De a sárga!!!! Csodaszép! Nagyon sajnálom, hogy még mindig nem vettem fényképezőgépet (diplomaajándéknak szánom magamnak) és nem tudom idetenni a képét. Csórtam egy képet Bálint gazdától:

de az enyém ennél sokkal-sokkal gyönyörűbb, talán csak Görögországban láttam még leandert ennyire dús virágban.