Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/07/31

Szépjóestét!
Mégiscsak drukkolnom kellett volna mozi helyett:
Magyarország-Szerbia és Montenegró 7-8
Kár. Még akkor is kár, ha alig történt több, minthogy a tavalyi paraszthajszál az idén a szerbek oldalára került. Egy világbajnoki ezüst nagyon szép teljesítmény és engem nem befolyásol abban, hogy imádjam a vizilabdás srácainkat. Úgyis ők a világon legjobbak és kész.
És így legalább nem lopják el a show-t a csajok elől.
De tényleg, szívből gratulálok az ezüsthöz.

Nagyon jó volt a film, egész elborzasztott az a folyamat ahogy a főszereplő srác bekattant - meg az, ahogy hőst csináltak egy sokszoros gyilkosból. Hazafelé jövet vitatkoztunk, hogy javára vált-e Tevisnek a megdicsőülés, de szerintem nem. Aki olyan lepukkant környezetben, igénytelenül és rendetlenül él mint ő, az soha nem fogja a társadalom szemetét eltakarítani.
Nno, erről majd máskor.

Most megyek és ágyba viszem a ventillátort - hogy a fene enné meg!
Erősen fontolgatom, hogy veszek egy klímát. Nem szeretem pedig, ha valaha megengedhetem magamnak, olyan vályogházat fogok építeni ami egy árnyékos kert közepén áll és nem lesz szükség mesterséges klímatizálásra. Jelen pillanatban nekem ebben a lakásban kéne jól éreznem magam, de nem megy. Annyira meleg van, hogy nem tudok pihenni.