Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/07/31

:-) Szépjóestét!
Minden rendben van, a másodmelóba bebringázás kicsit magamhoz térített. A biciklin valahogy nem olyan elviselhetetlen a hőség. Nem kaptam sikítórohamot, nem öltem embert, nem förmedtem rá a portásra, nem csapkodtam tányérokat a falhoz.
Igaziból, a légkondicionált irodában még jól is esett a munka. Rájöttem, hogy mielőtt a munkával odaérek valahova ott bekapcsolom a légkondit és amikor ott kezdek dolgozni, akkor kikapcsolom, hogy a jeges szélben ne fagyjon rám az izzadságom. Holnap szétnézek a légkondi piacon, én mégegyszer nem akarok így kikészülni csak azért, mert a nagy melegben nem tudok aludni.
Ráadásul holnap új hét kezdődik, holott nekem nem is volt hétvégém. és még három hétig nem is lesz.
kegyelem szegény elgyötört testemnek, hidegfrontot akarok, esőt, üde, friss szelet, lécci-lécci-léééccccciiiiiiiííííííííí!!!!!!!!!!
Nagyon fáradt vagyok. A hőség nélkül is, de ezt így együtt már nem bírom, ez már sok nekem.

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home