Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/08/16

:-) Szépjóestét!
Ma gyakorlatilag végigaludtam a napot, három után ébredtem fel. Éppen annyi időm volt, hogy a másodállás előtt még kényelmesen kivigyem a kutyát, megetessem, én is harapjak valamit. De mindezt valahol az alvás és a félálom határán. A munkámat is úgy végeztem mintha aludnék közben, nem is emlékszem az egészre. Még az sincs kizárva, hogy holnap rámtelefonálnak, hogy ezt vagy azt nem csináltam meg.
Készítettem egy kapucsinót, az valamennyire segített. Talán egy fél órára kicsit felfrissített.
Pont arra a fél órára, amig Mécs Imrét hallgattam a Klubrádióban.
Kár volt felébrednem.
ismét ledőlt bennem egy idol.
Mécs elsírta, hogy őt '98 óta üldözik a szadeszban, hogy még egy nyomorult miniszteri pozícióval sem kínálták meg soha. Különösen Magyar Bálintra van kirúgva. Na jó, Magyar már nálam sincs azon a magas piedesztálon, amin csak pár évvel ezelőtt is volt, de akkor is. Az egész beszélgetés olyan kisstílű volt, olyan kökldöknézegetős!
Remélem azért, hogy az az ember csak elfáradt (hisz ha kivagyok, az én jellemem is gyengébb!) és nem alapvetően ilyen gyenge.
Csak tudnám, hogy miért fáj nekem ennyire, ha valakit már nem tudok olyan fenntartás nélkül tisztelni?!