Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/08/16

:-) Szépjóreggelt!
Az internetes keresők diszkrét bája :-/
Tegnap este tíz felé leírtam azt a szót, hogy er0tikus, így, az o betű helyén nullával és reggelre kelve azt látom, hogy másfélszeresére nőtt a látogatottságom - elsősorban az USA-ból és az Egyesült Arab Emirátusokból, sőt, Dél-Afrikából -ahonnan eddig még soha nem volt látogatóm- egyből öten.
Most erre mit mondjak?
A Film-Szinház-Muzsika gyűjtésemet a szex-néger-csajok keresőkombinációval találta meg valaki.
De nincs mit tenni, ami az az internetnek előnye, az a hátránya is.
És áldottak az internetes keresők és legyen meg az ő akaratuk, miként a modemeken azonképp a fénykábeleken is! Mindörökkön örökké! Enter.

Más:
Az ügyészség az MTV vezetését támadja Kulcsár-ügyben (index)
Hm. Hmhm.
Csak hogy a tegnap esti hangulatnál maradjunk, az ügyészség hozzáállása engem arra az asszonkára emlékeztet, akit a férje in flagranti kap a postással és a fiatalasszony nekitámad a férjének, hogy miért jött haza a szokásosnál korábban.
Több szót ez nem is érdemel.

Mégmás:
máma kikértem azt az egy nap szabadságom, ami még nyár elején, egy elhalasztott vizsga miatt maradt bent. Igaziból el akartam menni kirándulni, de annyira beszürkült az ég, annyira lóg az eső lába és annyi szűnyog van az erdőben, hogy megelégedtem egy kiadós kutyaúsztatással és hazajöttünk.
Franciásan reggeliztem, fokhagymás pirítós, fűszeres camembert és egy pohár vörösbor (Villányi Cabernet). Kávét nem iszok, már kávémérgezésem van, egyébként is a túlzott kávéfogyasztás csúnyít. Kéne kicsit takarítani, ott van még a Száz év magány is, de a szemhéjam elnehezedett, húz az ágy, szerintem olyat teszek amit már régen nem; délelőtt fogok szépülni. Remélem, hortyogni azért nem fogok.