Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/09/29

:-) Sikerült!!
A reggeli laboreredmény már teljesen jó volt, nem mutattak ki vért a blöki vizeletében.
Mondjuk, jól megdolgoztunk érte. Éjjel három óránként keltem, itattam a kutyut vízzel, húslevessel és mivel eleinte lábra állni sem tudott, ölben kivittem, visszahoztam. Megjegyzem, őnagysága egy 25 kilós labrador - vizsla - pitbull - varacskosdisznó - házimacska keverék. Lényeg a lényeg, túl van a krízisen, hajnalban már saját lábán ment ki, reggel pedig sétálni is volt kedve.
Ahogy átszámoltam az eddig ismert eseteket, három kutyus belehalt a babéziózisba, három túlélte - az enyém a negyedik. Kicsit javítottunk a statisztikán :-))
Az azért elég mókás látvány lehet, ahogy hajnali hatkor egy zilált, borzas, elnyűtt, a kimerültségtől düléngélő valkür egy lapostányér és egy lekvárosüveg közbeiktatásával vizeletmintát próbál venni egy csontosra fogyott, a gyengeségtől dülöngélő kutyától :-)))