Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/09/21

:-) Szépjóebédszünetet!!!
Van ez így.
Tegnap a fél nyolcas hírekre még emlékeszem hogy hallottam, de visszaidézni már nem tudnék belőle semmit.
Negyed ötkor arra ébredtem, hogy iszonyatosan fázom és sehol sem találom a paplant - persze hogy nem, a kanapén nincs. Úgyhogy összevakartam magam, próbáltam blogírással felébredni - nem sikerült. Maradt az egyetlen jó megoldás: éppen csak annyi csipát kidörzsölni a szememből hogy a lépcsőfokokat már meg tudjam különböztetni egymástól de a szemhéjaim még ragadjanak és felmászni a galériára, bekúszni a paplan alá és aludni még egy verset reggelig.
khm. khm.
Hét órakor a kutya nyalt ki az ágyból, már nagyon sürgős lehetett szegénykémnek. El is késtem a munkából, naná, fél hatkor kéne kelnem hogy normálisan, rohanás nélkül induljon a napom.
Sikerült majd' 12 órát aludnom.
Miért nem születtem én medvének??!!!