Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/11/18

ajjajaj, ebből lehet baj lesz!
Amilyen HüPi vagyok, összekevertem a kutya lábasait. Három adagnyi
csirkemellcsontot főztem neki rizzsel, gondoltam átrakom kisebb lábosba,
megkapja a vacsoráját a két adagot pedig visszateszem a hűtőbe.
Most végzett, jön a szokásos fülmorzsiért meg még egy falatért, amit hosszas
kunyerálás után a gazdi a kamrából, egy kis zacskóból szokott előhalászni.
Megkapta a fülmorzsit, egy kis extra toka-vakarást is, engedelmesen indulok
a jutalomfalatkáért, hát mire kiérek, az eb a kosarában hortyog. A hasa
akkora, mint egy hordó, kilóg a kutyakosárból.
Hát az történt, hogy nem voltam magamnál és a mai vacsoráját visszatettem
a hűtőbe, a dupla adagot meg letettem elé. Őnagysága Kereksenekű I. Lujza
meg az egészet bepakolta, mind a két adagot!! Még el is mosogatta a tálat
maga után, egyetlen morzsa sincs sehol.