Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/07/24

:-) Szépjóestét!
Csak címszavakban, mert nagyon kimerültem ma.

Az esőért könyörgésem meghallgatásra talált, délután végre esett - pontosabban ömlött.
elnézést azoktól, akiknek túl sok jutott az áldásból. Nem így akartam.
A pesti oldalon nagyon jót tett az eső, felfrissült a levegő, ha nem lennék ennyire fáradt, elindulnék bringázni, vagy sétálni. De jártányi erőm sincs, így aztán csak az ablakot nyitottam szélesre.

Más:
szomorú hír, elpusztultak a barátnémnál a rigó fiókák. Reggel halva találták az egyiket a fészek alatt, délután egy másikat, egy eltünt, egy a fészekben pusztult el. Kár értük, nagyon sajnálom őket.
Délután a metróból feljövet egy csapat verebet láttam, egy eldobott zsömlét csipegettek. Alig akartam hinni a szememnek, a szürke verébcsapatban egy zölden világító papagály is volt. Teljesen veréb módjára viselkedett, amikor közelebb léptem, ugyan olyan ívben röppent fel, mint azok.

nem bírom tovább, ki vagyok szikkadva, megyek aludni.