Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/07/21

:-) Szépjóestét!

'Útilaput' kapott kolléganő, a büfében:
'bizisten, hálás vagyok amiért kirúgtak, hát mikor jutott volna nekem az eszembe elmenni egy ilyen mítingre, ez nem az a fajta MLM(*) ám, ez nem soklábú, ez csak kétlábú (és rajzol a kezével egy bináris fát), és fantasztikus termékek, még csak százan vannak, innen indulnak egész európába, csak egy éve vannak itt, most először jön az amerikai menedzser előadást tartani, és nézd meg milyen szép lett a dekoltázsom és a tokám is kisimult, két naponta használom, egyszer az egész arcra, aztán csak a szememre és a számra, az én koromban már ott több a ránc, aztán megint az egész arcra, a kozmetikusom nem akarta elhinni hogy fénylik a bőröm, és csak kétlábú MLM, ha valaki kiesik akkor nem veszíted el a csoportot hanem feljön a helyére az alatta lévő, bizisten, hálás vagyok, soha eszembe nem jutott volna ilyen mítingre elmenni, hagyjanak nekem békét az ML-mel, de ez egész más és csak most indulnak, most kell belépni az elején, ez a dekoltázsápoló csak 28 ezer, tisztító tej, pakolás és tápláló krém, 60 alkalomra elég, én megvettem mindent, lábpílingjük is van, személyi kölcsönre, de most éri meg belépni, még az elején, még csak százan vagyunk, jövő ilyenkorra 1200-an és nézd meg, nem is látszik a tokám, pedig 12 kilót fogytam mostanában, hálás vagyok a sorsnak, annyi ilyen MLM-ben vagyok vásárló, mind csak kihasznál, de egyik termék sincs ilyen jó, hát most én is belépek, tíz százalékot kapok mindenki után akit beléptetek, mondom, ez teljesen más, mint a többi MLM, azok szemetek, csak kihasználnak, bizisten, hálás vagyok amiért kirúgtak......'

És ragyog, és szinte lélegzetvétel nélkül mondja, és tényleg mintha szebb lenne a dekoltázsa, nem is értem, miért savanyodik meg a számban a kávé.

_______________________________________________________
(*) MLM= Multi Level Marketing

3 Comments:

  • At 9:15 du., Anonymous Névtelen said…

    Van aki így viseli csak el, ha kirúgják?

     
  • At 9:17 du., Anonymous Névtelen said…

    Jajjj...:-S Nem tudom, sírni kell-e, vagy nevetni. Borzalom. És viszont: szegény nőszemély. Jaj.
    kac

     
  • At 6:54 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Talán nem is a nővel van baj, ő kapaszkodik minden szalmaszálba, ez így normális. Inkább a szalmaszál a borzasztó, meg az az önbecsapás, amit csinál.

     

Megjegyzés küldése

<< Home