Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/09/20

Felvásárolták a baseballütőket a pesti boltokban írja a hvg.
Nos, látszik, hogy a balhéra készülők nem járnak színházba. Nem tudják ugyanis, hogy a golfütő legalább annyira, he nem még sokkal veszélyesebb szerszám és -ha jól tudom- még a rendőrség által elkobzandónak ítélt eszközök listáján sem szerepel. Ráadásul -már csak a sporteszköz jellegénél fogva is- pont olyan jól kézbe simul, mint a fa testápló néven el- és közismert baseballütő.
Nem, nem ment el az eszem, csak amig mások fütyörésznek félelmükben, addig én reszelgetem a körmöm és hülyeségeket beszélekfirkálok.
Vajon hova mennek ma éjjel?
Szerintem jobb, ha altatót veszek be. Mégsem azért vagyok szabadságon, hogy éjszaka is bekapcsolt rádióval, a neten lógva virrasszam át.

2 Comments:

  • At 8:23 de., Anonymous Névtelen said…

    nekem anyukám azt mondta, hogy a golf az intelligens és/vagy magas társadalmi státusú emberek sportja...

     
  • At 9:34 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Hát ez az.
    Ha kinyitod a golfütő alatti linket, ott találod a III. Richárdról írt beszámolómat.
    Ebben a rendezői feldolgozásban magas státuszú, ráadásul szuperintelligens ember (III. Richárd) pribékjei használták.

     

Megjegyzés küldése

<< Home