Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/09/20

Uramisten, elindultak a Köztársaság térre.
A rendőrök a Bródy Sándor utcában a Rádiónál, a tüntetők meg a Köztársaság téren.
Jó kis titkosszolgálati manőverek lehetnek emögött.
Ráadásul a rendőrök is tanultak a tegnap éjszakából, nyilván összekapják magukat és nem lesznek olyan türelmesek se.
Nem irígylem az ott lakókat.
És féltem is őket.
Meg a rendőreinket is féltem, meg azt a sok ezer majálisozót, aki most forradalmárnak képzeli magát, holott nem több mint ... hagyjuk.
Lelkiismereti szabadság van, joguk van forradalmárnak képzelni magukat.
Ma éjjel Info rádió (nem szeretem pedig, de a Bartókon kívül ugyan milyen rádiót szeretek már?) origo.hu, index.hu, elég percre készek.

5 Comments:

  • At 11:36 de., Anonymous Névtelen said…

    a Bartókot én is szeretem. és próféta lettél: megfékezték a csőcseléket. az a nagyon szomorú, hogy őket kíséri egy olyan tömeg, akik ugyan maguk nem akarnak részt venni a rendbontásban, de "katasztrófa-túristának" azért elmennek.

     
  • At 12:01 du., Anonymous Névtelen said…

    éN OTT lakom... nekem nem kellett bekapcsolni egyik rádiót sem az MSZP székház előtt történtek figyeléséért... és igen, ne irigyelj a keddi éjszakáért.
    Amúgy személyesen olcsón megúsztam: a házba nem törtek be, csak a kapualjat használták WC-nek ezek a nagyon magyar szabadságharcosok és a kocsim ablaktörlőit tördelték le, de elfelejtették pl. beverni a szélvédőt is...
    Az országnak mindez sokkal többe kerül...

     
  • At 12:04 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Hát ez az, a katasztrófa túristák, meg a képzelt forradalmárok!
    Tudod, amikor a párizsi láézadásokra hivatkozik valaki, minmdig mszeretném megrázni az illetőt.
    Párizsban a külvárosok, a gettók népe indult el a belváros felé.
    Itt meg, a belváros népe, a finnyás középosztály invitálta BE a belvárosba a csőcseléket. Nyilván kell valaki, aki elintézi a piszkos munkát és letüdőzi a könnygázt.
    Ez azért elég jelentős különbség.
    Vagy már nekem is agyamra ment valami és összeesküvés elméleteket gyártok?

     
  • At 12:10 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    wa, nagyon sajnálom ami történt. Remélem kikapták a a legvérmesebbeket. Tegnap 50, ma majdnem 100 letartóztatás, két napig ha hűlnek, egy darabig nem akarnak majd bulizni. Legalábbis remélem.
    Ma be kellett jönnöm a munkahelyemre a pen-drive-omért.
    A Szabadság tér az oda vezető mellékutcákkal együtt hermetikusan le van zárva. Ennyi rendőrt fényes nappal utoljára a Terror háza előtti antifasiszta tüntetésen láttam.
    A Köztársaság tér is így körbe van véve?

     
  • At 12:21 du., Anonymous Névtelen said…

    Reggel eljöttem dolgozni, friss híreket majd este... de nyolc óra tájban csend és nyugalom volt, csak takarítókat lehetett látni. Fémkordon volt a székház előtt, kicsit összetörve, sok takarító, úgy öt (látható) rendőr és nulla szabadságharcos. Remélem, az arány így is marad...

     

Megjegyzés küldése

<< Home