Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/10/17

Ajjaj, ebből baj lesz.
Az éppen csak gyógyuló csuklómnak nagyon nem tett jót az a 15-20 csavar, amivel felszereltem két kicsi, dísztárgyaknak való polcot, egy még kisebb fűszeres polcot és a falhoz rögzítettem egy nagyobb könyvespolcot.
És még keresem a helyét egy fedőtartónak és pár virágos polcnak is, de már a halántékomban lüktet a bal csuklóm.
Vagy meg kéne tanulnom jobb kézzel használni a csavarhúzót, vagy be kéne szerezni egy pasit akit rá lehet beszélni ilyesmire (is).

9 Comments:

  • At 9:10 du., Blogger Kinga said…

    Pasit.

    Szoval te balkezes vagy? A hulye picsa sorozatombol: mindig iszonyatosan szexinek talaltam, ha vki balkezes... :D

     
  • At 9:42 du., Anonymous Névtelen said…

    de állati szexi lehettem hatévesen!
    csak a hülye ált. iskolás tanítónénim elcseszte! áááááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!

     
  • At 9:50 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-D
    Nem, jobbkezes vagyok, csak a csavarhúzót használom bal kézzel. A varrógépeken balról kellett meglazítani a talpcsavart, megszoktam és valahogy úgy maradtam.

    :-))

     
  • At 11:14 du., Anonymous Névtelen said…

    vagy kell keresni egy pasit, aki kölcsönadja a csavarbehajtó gépét! (a gép forog, az alkotó meg pihenteti a csuklóját :))
    miért nem szólsz, hogy ilyenre készülsz?

     
  • At 12:44 de., Blogger Kinga said…

    drc: sebaj, neked mar semmi sem arthat ebbol a szempontbol ;)

    Viszont a korod... na, az mar egy kicsit baj lehet :D

     
  • At 10:02 de., Anonymous Névtelen said…

    Tényleg szólhatnál ám, te kis önálló.

     
  • At 10:34 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Háát, ha tudnám előre hogy ilyesmit akarok csinálni, akkor szólnék - de nem tudtam. Csak a virágok annyira kinőtték az összes ablakot meg polcot, hogy muszáj voltam helyet csinálni nekik.
    Kócos, ha géppel hajtod be a csavart akkor nem kell nyögni és káromkodni?

     
  • At 10:34 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    De kösz, legközelebb jobban megtervezem és szólok.
    Becsszó!

     
  • At 6:11 du., Anonymous Névtelen said…

    Szerintem csavarhúzásra sok férfi kapható. Ha megfájdul a kiszemelt egyed csuklója, akkor olyat főzhetsz neki, hogy mind az öt ujját megnyalja utána a fájóscsuklójú kezén, és közben fényderülhet arra, hogy a csavarhúzás hányféle szögből szemlélhető.
    maria

     

Megjegyzés küldése

<< Home