Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/11/17

Ajjaj, emberek, én nem tudtam, hogy Domingo ennyire nagyon jól tud Wagnert énekelni. Eddig azt hittem, hogy kizárólag nápolyi dalokban meg Puccini áriákban utazik. Na nem mintha azokat könnyű lenni énekelni, de teljesen más technikát igényel, mint Siegmund.
El vagyok bűvölve.

Hanem, ez még az előzőnél is jobb. Ha minden igaz és nem vág át a szállító, ezt a verziót fogom megkapni. Hát kérem, nem semmi előadás lehetett, érdemes kivárni az utolsó képeket. Waelsungok, igazi farkaskölykök.
Ugyanaz az opera, de teljesen más felfogás. Zseniális, mindenki zseniális, egyszerűen tökéletes produkció.
Már alig várom, hogy itt legyenek a lemezek.


És tessenek megnézni, milyen csúf halált halt ez a gyönyörű ifjú hős. Még én sem tudtam megmenteni, vérzik a szívem, de ez van, ha megmentem, akkor nem születhetett volna meg a folytatás, a Siegfried és az Istenek alkonya.