Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/11/07

:-) Szépjóestét!
Elfáradtam ma, nehéz, de értelmes nap volt.
Az előadásom összeállt, az utolsó finomítások vannak csak hátra: mikor milyen nyilak és feliratok ússzanak be, melyik folymatábra az áttekinthetőbb, pár adatlap beszkennelése és hasonlók vannak csak hátra. 45 fólia, az én logikám szerint kristálytiszta láncban felfűzve. Holnap délelőtt befejezem, aztán hagyom ülepedni két napot és újra megnézem, hogy tudnék-e rajta rövidíteni. Ideje lesz végeznem, mert negyedik napja szinte semmi rutinmunkához nem jutok hozzá, lassan ki sem látszom a felhalmozódott akták mögül.

Ma eszembe jutott Gejza.
Ezzel a képével első pillantásra szerelembe estem, mindig is akartam volna írni hozzá valamit - csak valahogy sosem éreztem elég ütősnek a mondataimat.
Aztán rájöttem, hogy bár jó mondatokhoz lehet jó képet találni, de a dolog fordítva nem működik.
Úgyhogy csak a kép, komment nélkül.