Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/11/03

:-) Szépjóestét!
Nno kérem, idióta, sztahanovista HüPi aki vagyok!!
Fél hat van, még mindig itt esz a fene. A takarítónő jól körbetörölgetett. Az eszem megáll, egy retkes, csurgó vizes moppal töcsköli a parkettát. Ember, felmossa a parkettát, mint valami linóleumot!! Nna, úgy is néz ki. Porszívó nincs is nála, erre már nem is mondok semmit.
Hanem, túlóra ide vagy oda, tudom, hülye vagyok, de baromi jót dolgoztam.
És ami a legszebb az egészben, ami miatt meg tudom bocsátani magamnak ezt az elkefélt péntek délutánt, hogy ez a munka bizony olllyannnagyonn gyönyörű melléklete lesz a diplomamunkámnak mint annak a rendje!
Bezonyám!
Tartanom kell ugyanis egy előadást az adatbázisunkról, ahhoz készítem a poverpojnt bemutatót.
Sikerült elkapnom a fonalat, ez alatt a pár túlóra alatt többet haladtam mint az elmúlt két napban.
Nno, most viszont húzás haza, mert én ugyan meg tudok magamnak bocsátani, na de szegény kutyám, aki reggel óta be van zárva, az vajon meg tud-e?