Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/11/05

:-) Szépjóestét!
:-(
itten lejjebb mostan aljas indokból elkövetett árulás és mocskolódás fog következni.
Azok, akik valamiféle gáncs nélküli lovagnak walkürnek képzelnek és szeretnék ezt a képet megőrízni magukban, inkább ne olvassák el.
Az az igazság, hogy muszáj kiadni magamból mert megfulladok - és ami még annál is rosszabb, nem tudok elaludni.

Máma tegnap iszonyúan felmérgelt a barátném.
Tényleg nagyon.
Reggel nevetve meséli, hogy milyen muris volt, ahogy tegnap a vonulók macska-egér játékot játszottak a rendőrökkel. Innestől próbálom a párbeszédet idézni:
- milyen játékot?
- szopatták a rendőröket, masíroztak fel-alá, nagyon mókás volt.
- neked az mókás, hogy az adódból fizetett rendőröket masíroztatják?
- igen, mert ez egy szemét kormány, szopjanak csak.
- az isten rakjon a kopaszok közé, hát ennyire hülye nem lehetsz, ezzel nem a kormány szopik, hanem Te meg én!
- nem baj, gyurcsány mondjon le.
- és ugyan mi a faszért? Azért, mert pár álarcos gyujtogató kéri tőle?
- nem csak azok kérték. Értelmiségiek is.
- Miik?? azok a hajléktalanok, akik annyira összehugyozták a Kossuth teret hogy most ki kell cserélni a talajt? Vagy az a Szűrös meg Pozsgay aki már minden létező seggbe belenyalt? (bocsánat, ekkor már mérges voltam)
- nem csak ők, voltak ott mások is.
- kik?
- mások is, és igenis, gyurcsány mondjon le, mert hazudott.
- ne hülyéskedj már, hát tényleg nem látod, hogy ez zsarolás? Szimpla szarkavarás?
- nem baj, mondjon le, hazudott!
- hagyd már abba, majd pont Terád hallgatok, aki a mijéptől kezdve a szocikon át már minden pártra szavaztál. Mi a faszt tudsz Te a politikáról azon kívül, hogy gyurcsány mondjon le, meg ne nyúljanak a nyugdíjakhoz?
- nem igaz, nem szavaztam a mijépre.
- dehogynem, 2002-ben, az első fordulóban, Te mondtad.
- nem igaz, az a nagynéném volt, ő mijépes. Én nem a mijépre szavaztam, hanem a kisgazdákra.
- KIKREEE???
- a kisgazdákra. édesapám emlékére, ő is kisgazda volt, még a Tildy...
- bazd meg, ennyire hülye nem lehetsz! Azt akarod mondani, hogy 2002-ben Torgyánra szavaztál?
- miért baj az, mindenki arra szavaz, akire akar.
- hát ez kétségtelen, de nem mondod komolyan, hogy amikor már több kisgazda is börtönben volt és kristálytisztán látszott hogy Torgyán egy bukott pojáca, Te rászavaztál azért, mert annak idején apukád kisgazda volt??
- igen, miért ne, egyébként is jó volt a programjuk.
- milyük volt jó??
- a programjuk.
Eddigre a bennem lakó liberális már behúzta a nyakát, befogta a fülét, becsukta a szemét és a legsötétebb sarokban összegörnyedve vinnyogott.
- bazd meg, tőled el kéne venni a választójogot. '98-ban kire szavaztál?
- akkor a Gyulára.
- a szocikra?
- igen.
- miért?
- mert jó volt a programjuk.
- anyám, tényleg ennyire hülye vagy, vagy fested magad?

Aztán persze másról kezdtünk beszélni, de nem sok híja volt, hogy bedobjam a Dunába.
és hogy miért?
Hát, az előzmények tegnap történtek. Pontosabban vagy másfél éve.
Volt ugyanis az én barátnémnak egy kis háza Budapesttől északra. Kis két szoba konyhás, régimódi ház, fürdőszoba sem volt benne. Viszont nagyon jó fekvésű telken van, egy zugban, minden szomszédnak csak a hátsó kertjével érintkezik. És a ház is jó, már abból a szempontból legalábbis hogy egyszerű alaprajzú, még nem rontották el az átgondolatlanul beszerelt fürdőszobával. Aki megveszi, az a komfortnélkülisége miatt olcsón juthat hozzá, viszont nem kell plusz pénzt költenie arra, hogy az ócsított csempéket leverje, a rossz helyen lévő közműveket átszerelje és hasonlók. A felújítás Lajosra, a barátném pasijára várt volna. Egyáltalán, minden munka a Lajosra vár, de a lakásfelújítás pláne. Csakhogy időközben a Lajos leköltözött a Balatonra és mivel onnan már elég nehézkes levezényelni egy ház átalakítást, megszületett a döntés: a tavasszal esedékes nyudíjba vonulása után a barátném is a Balatonra költözik, eladja a Duna parti házat.
Mondtam neki, ha ez bekövetkezik, szóljon, megegyezünk. Nagyon tetszik a ház fekvése, a mérete is pont megfelelő, a vasútállomás is 10 perc séta, a vonat 30 perc alatt a nyugatiban van, szóval nagyon emberi. Az én lakásom könnyen el tudom adni, a bankomnál abszolut hitelképes vagyok, spórolt pénzem is van, megállapodunk, hetek alatt elő tudom teremteni a pénzt.
Ezt az elmúlt egy évben elismételtem neki néhányszor.
Tegnap reggel aztán dühöng, hogy az a szemét Gyurcsány rohadjon meg, a rohadt kamatadó miatt csak 40.000 ft kamatot kapott.
- mennyit?
- negyvenezret, csomót elvitt a kamatadó, rohadjon meg!
- ne mán, hát mennyi pénzed van neked, nyertél a lottón?
kicsit megszeppent:
- hát a 15 millió, lekötöttem.
- az igen, honan van neked annyi?
- hát a ház.
- milyen ház? eladtad a házat? Mikor?
- úgy két hónapja...
- eladtad a házat és nekem nem szóltál?
- hát biztos elfelejtettem. A Muci néni fiának meg kellett, most vált el.
- elfelejtetted? ha a kutyád kell kivinnem szaratni, azt nem szoktad elfelejteni?

Tényleg, tudom hogy most gonosz vagyok, de a fene enné meg, ha dugni megy a Lajosához vagy fodrászhoz és nekem kell kivinnem a kutyáját meg megetetni és kialmozni a macskáit, akkor soha nem felejt el szólni! Akkor se a Muci néni fiához szalad, ha színházba menni vágyik.
Mindent tudok az életéről, de nem csak az övéről, rengeteget locsog, pontosan tudom, hogy melyik szomszédja mekkora kupac szemetet rak ki a kukába, egy évben hányszor pucol abalakot, azt is tudom, hogy melyik kolléganőjének van kandida gombája és melyik kefél félre.
Mindent tudok, mert mindig mesél, csak pont azt felejtete el elmesélni, hogy eladta azt a kibaszott házat, amit én is meg akartam venni.

Nno.
Én is érdekember vagyok.
Ha sértik vagy semmibe veszik az érdekeim, meredeken csökken a tolerancia szintem.

Egyébként meg, le van szarva a világ, inkább leharapom a nyelvem, minthogy én mégegyszer valakit a barátomnak nevezzek.

8 Comments:

  • At 11:16 du., Anonymous Névtelen said…

    látod, ilyen aljas áruló minden liberális :)

     
  • At 12:06 de., Anonymous Névtelen said…

    csak annyi, hogy ez (megint) qva jó, puszi, drága brünnhilde
    k

     
  • At 11:35 du., Anonymous Névtelen said…

    úgy alapjában véve egyetértek mindazzal amit mondasz, megértem a dühödet is, kivéve az utolsó bekezdést.
    nem gondolod, hogy kár lenne??

    szeretettel, Kócos :)

     
  • At 10:29 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    persze, igazad van, azóta aludtam is rá egyet. Annyi történt, hogy nem kap a nyugdíjaztatására 5000 ft-ért pezsgősvödröt, csak egy 500 ft-os pezsgőt.
    Te melyik Kócos vagy?
    Akit ismerek, vagy a Déli Riporteres?

     
  • At 3:00 du., Anonymous Névtelen said…

    ffene, azt hittem Kócos csak egy van :(

    hát nem én vagyok a Déli...

     
  • At 7:40 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-)
    Én is azt hittem hogy egy van, egészen addig, amig meg nem láttam a blogon posztolni.
    De szerintem elég nagy a város, megfértek egymás mellett - ráadásul Téged úgysem lehet eltéveszteni.

     
  • At 7:30 de., Anonymous Névtelen said…

    élveztem az intim belàtàst a baràtné magànéletébe.
    cheers, (eZ)

     
  • At 9:19 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Örvendek, hogy legalább valaki élvezte - merthogy én nem mindig.

     

Megjegyzés küldése

<< Home