Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/03/05

:-) Szépjónapot!

Csak gyorsan, címszavakban:

jó dolgok a napban:
1. sikerült találnom a közelben egy önkiszolgáló autómosót ahol egy magasnyomású mosó és 3 db százas bedobásával elfogadható állapotba tudom hozni a bringám.
2. a fősuli menzája egyre jobban tetszik. Fél adag májgombócleves (kissé ázott zöldségekkel de az utált, tömény leveskocka aroma és a máshol már megszokott túl sós íz nélkül) valamint fél adag mákos nudli (egész jó, sőt, jobb mint amit én tudok készíteni) 250 ft.
2/A. fogyás kilátásban, mert a fél adag menü kifog rajtam, nem bírom megenni.
3. a tanszékvezető nagyon rendes, fél órán belül válaszolt az e-mailemre és szerdán vár a fogadóóráján.

Rossz dolgok a napban:
1. az első kerékbe bekaptam egy 8cast, le kellett mosni mielőtt szerelőhöz viszem.
2. van egy halom 500 ft-os címletű meleg étkezési csekkem, amit a jelek szerint sehol nem tudok elkölteni.
2/A. olyan idegállapotban vagyok, hogy fél adag menü kifog rajtam.
3. a tanszékvezető fél órán belül válaszolt az e-mailemre, a baj tehát nagyobb mint gondoltam.

Hát valahogy így.
Ja, és
4. Cavintonékért megszakad a szívem.