Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/04/18

:-) Szépjóestét!
Mivel sem az új környezetvédelmi mniszter személyén nincs kedvem hápogni, sem azon nincs kedvem filózni hogy most azért nem kaptuk meg a 2012-es foci EB-t mert túl kevesen vagyunk vagy mert szar a focink vagy mert az 50 éves vonatokon nem tudnánk a szurkolókat Győrből Debrecenbe fuvarozni egy-egy meccsre, szóval mivel mindezzel tele van a hócipőm, máma gyerekszáj rovatot indítok.

Egyébként is muszáj oldanom a feszültséget, úgyhogy jöjjön a nap legbájosabb sztorija;
A portás bácsi hüledezve mondja nekem, hgoy képzeljem el, az 5 éves, tündérszép, arany hajú, loknis fürtű, cseresznye szájú unokája ma délelőtt azt mondta, hogy
"Hát anyu azért jól kibaszott velünk!"
Nem is érti, biztos az óvodában tanulja, hisz otthon senki nem beszél így, meg se meri mondani az anyjának.

Szóval erről jutott az eszembe egy régi, nagyon régi történet.

Az én legfiatalabb húgom akkor született, amikor én 14 éves voltam.
2-3 évvel később, amikor ugyebár nekem már udvarlóm is volt, a hugi meg tündérszép, arany hajú, loknis fürtű, cseresznye szájú, égszinkék szemű kis hölgyeménnyé fejlődött, szóval ültünk a szobámban a fiúmmal, a kiscsaj meg felmászott a srác ölébe, simogatta, törleszkedett hozzá, csacsogott, szóval tiszta erőből azon volt, hogy mind a teljes 3 éves élettapasztalatával elcsábítsa tőlem.
Egyébként meg kell mondanom, hogy sikerrel, mert az a fiúm is, de a későbbiek is imádták.
Egyszer aztán megunta a kacérkodást és mondta, hogy ő megy, de lehet majd még visszajön.
2 perc múlva rohan be a mostohám, hogy mi folyik itt, mi történt?
Néztem rá, még csak nem is csókolóztunk, beszélgettünk valamiről éppen, mi a baj?
Hát az, hogy a hugi kiment, és közölte vele, hogy:
"Hijjde kikűdött, mej aszt mondta, hod mennyek ki mej basni akajnak."
Nno.
Pedig hát akkor még nem is akajtam basni.
Az csak később, jóval később jött, de az én 3 éves húgom már akkor is tudta.
és mondta is a kis büdös, hát naná, ki ne mondaná ki, ha nem egy 3 éves?