Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/06/20

Hát első mérgemben most ez született, de még nem küldtem el, finomításra szorul.
Az ahelyzet, hgoy az egész hercehurca alatt most először fújtam gőzt az orrlikamból.
Annyira felbosszantott ez a végtelen ostobaság, hogy kis em tudom mondani, mióta felbontottam a elvelet, egyfolytában anyázok.
És nem a 3200 ft miatt, azt még ki is fizetném, nyilván én is ludas vagyok abban, hogy nem kaptam meg a hülye ajánlott leveleiket.
na de basszák meg, azon a tényen, hogy az eljárást azért szüntették meg, mert nem az a nyomorult balfasz a kutyák tulajdonosa akit a rendőrség feljelentett, én semmit nem tudtam változtatni, akármit is mondhattam volna, tökmindegy volt.
Szóval olyan dühös vagyok, mint amilyen nagyon régen voltam utoljára.
Basszák meg, havi mit tudom én hány százezezért ilyen analfabéta picsák reszelgetik a körmüket, hát menten eldurran az agyam.
Egyébként az is csak most esett le, hogy az egyik rendőr hívta a tulajt, hog "janikám bazmeg, baj van, a kutyáid megharaptak egy hölgyet....."
hát naná, ez a megoldás, nem janikámat jelentjük fel, hanem azt a szerencsétlent, aztán mindjárt meg van szüntetve az eljárás.
Hát a kurva anyátokat, azt!
Szétvet a tehetetlen düh, komolyan, hát ilyen nincs!!


Tisztelt Irodavezető Asszony!

X.Y. szabálysértési ügyében, xxxxxx/2007 számon hozott határozatuk ellen fellebbezek és eljárásuk ellen panaszt kívánok tenni.

Kérem, hogy a határozatukban rám kiszabott 3.200,- Ft elővezetési költség megtérítésétől eltekinteni szíveskedjenek.

Határozatuk indokolásából egyértelműen kiderül, hogy azok a kutyák, amelyek engem 2006.06.24-én megharaptak, nincsenek a felelősségre vont személy birtokában. Ő mintegy csak véletlenül tartózkodott a közelben, a lakóépülettel szomszédos telepen dolgozott.
Mivel ezt a tényt a kutyák tulajdonosa is elismerte, nem értem, hogy az ügyben miért volt szükség az én meghallgatásomra. Tanúvallomásommal semmit nem tudtam hozzátenni az ügyhöz, az eljárást Önöknek az én tanúvallomásom nélkül is meg kellett volna szüntetniük vagy visszaadni a rendőrségnek, hogy jelentsék fel a kutyák valódi tulajdonosát és ne egy olyan személyt, akinek semmi köze nem volt az állatokhoz.

Tisztelt Irodavezető Asszony!

Tájékoztatom, hogy elővezettetésem ügyében, amelyet a Kerületi Önkormányzat az Önök kérésére rendelt el, panaszt tettem az Állampolgári Jogok Országgyűlési Biztosának Hivatalánál.
Úgy érzem, hogy az elővezetés és az azzal járó megaláztatások (bilincselés, fogdásítás, a nálam lévő személyes tárgyaim felleltározása és ideiglenes elvétele) nincsenek arányban az ügy súlyával.
Én a hatóság munkáját holmi nagyra nőtt fognyűvő manócskaként nem hátráltatni akartam, csupán nem kaptam meg az idézéseket. Az általam elszenvedett sérelmek mindenképpen aránytalanok ahhoz képest, hogy egyrészt én voltam egy kutyatámadás áldozata, másrészt -ez csak most, az Önök határozatának kézhez vétele után lett igazán világos- az eljárás és az elővezettetésem teljesen fölösleges és értelmetlen volt, ugyanis az Önök eljárása nem a kutyák tulajdonosa ellen irányult és a tanúvallomásom ezen mit sem változtatott.

Kérem, hogy a fentieket mérlegelni szíveskedjen és a határozatát vonja vissza, illetve módosítsa.

üdvözlettel:

Brünnhilde

Budapest, 2007. június 21.

6 Comments:

  • At 5:33 du., Anonymous Névtelen said…

    Túl civilizált vagy.

    Ha velem történt volna ugyanez, én teleraktam volna a fél netet a történettel, és alighanem már rég kinyírtam volna a csóri összes kutyáját, egytől egyig.

     
  • At 7:38 du., Anonymous Névtelen said…

    Fogózkodj meg Brünnhilde,vegyél egy nagy levegőt és lásd be, hogy Kaptárlakónak igaza van.Te azt hiszed, az angol klubban vagy!:)
    Itt az ingerküszöb alaposan meg lett emelve (átkozott legyen mindenki aki ezt a poltikában ma is rendületlenül szítja és az egész ország bambán nézi, sőt a fele még örül is neki- igen, ide vezet, beérett,örülhetnek, mert ezt akarták, gyűlöl itt már mindenki mindenkit)ha ordítasz,talán ma még figyelnek rád, de pár nap múlva már nem biztos.
    Az a baj a leveleddel,hogy túl udvarias vagy!Túl finom! Miért? Miért?!
    Alapból is eléggé el vagyok mostanság keseredve,de ez a levél, amit kaptál,ez túlcsordította nálam a keserűséget.

    Baj van itt, nagy baj és még nagyobb lesz, amit látni, hogy nem lehet megállítani...

     
  • At 8:41 du., Anonymous Névtelen said…

    Az egyetlen sértett, és már sokadszor (kutyaharapás, hivatali-rendőri túlkapás), itt Te vagy. Keress végre egy ügyvédet, és perelj be mindenkit, aki benne van. Kérjél rohadt nagy kártérítést az elszenvedett sérelmeidért.

     
  • At 11:40 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Kaptárlakó, ahogy férfit nem herélünk ki, úgy kutyát sem nyírunk ki.

    Egyébként egyáltalán nem vagyok civilizált, magamban belül már az összes irodatöltelék macát megfojtottam.
    Egyszerűen próbálok úgy viselkedni, mintha egy normalitásra törekvő országban élnék, ahol a hatóságok és az illetékesek ugyan hibáznak, de ha figyelmeztetik őket, akkor tanulnak belőle és máskor nem követik el ugyanazt a hibát, legalábbis.
    Én mondjuk tényleg nem tartom magam sem úrinőnek, sem értelmiséginek, sem semmi ilyen izének, de basszus, a hibáimből tanulni próbálok,meg egyáltalán, igyekszem a dolgokat mindig egy kicsit jobban csinálni.
    Azt hiszem, ezért is útálok egyre jobban itt élni. Mert itt tényleg csak azok érzik jól magukat, akik elmeresztik a pállott seggüket a forgószékeken. Aki a lelkére veszi a munkáját, az legfeljebb megbolondulhat, vagy megszakadhat. Az ilyen kis picsát meg mit érdekli, hogy a megoldás ott van a szeme előtt, amikor hónapokig toszigálhatja az aktát és lehet még meg is dícsérik, hogy milyen sokat dolgozik.

     
  • At 9:13 de., Anonymous Névtelen said…

    Hát most már nem is tudom, mit gondoljak.

     
  • At 12:14 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Nincs itt mit gondolni, mert ebben az ügyben a kutyák a legkevésbé hibásak. Azok nem akartak mást, csak elűzni a területükről a betolakodót, az én kutyámat. ha nem vagoyk ott a póráz másik végén, valószínűleg nem is történt volna semmi, mert akkor Lujza elszaladhatott volna.
    itt, aki hibás, az a tulaj, mert hagyja hogy a nagytestű pásztorkutyái akikben jó erős a területvédő ösztön szabadon kóricáljanak.
    Hibás a rendőr, mert a fülem hallatára janikámozza a tulajdonost.
    Hibás abban, is hogy rosz feljelentsét írt.
    hibás az egyik ügyintéző, mert nem veszi észre, hogy szar a feljelentés. Hibás abban is, hogy mindezek ellenére nyomja az ügyet és nem adja vissza a rendőröknek, hgoy ne a szomszéd telep éjjeliőrét jeletnsék fel hanem azt, akié a kutyák.
    Hibás a másik ügyintéző, mert az is automatikusan csinálja a protokollt, ahelyett, hogy szólna a másiknak, hgoy szar van a palacsinában.
    és persze hibás vagyok én is, mert megint rosszkor és rossz helyen kompenzálom a kofa alaptermészetem és próbálom játszani az úrinőt.

     

Megjegyzés küldése

<< Home