Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/07/11

Nagyon csúnya káromkodás következne, de cenzúráztam magam.
Lényeg a lényeg, hogy befizettem a megbilincseltetésem és a fogdába záratásom költségeit, 3.200 Ft-ot.
Nagyon aljas vagyok ha azt kívánom, az az ilyen ganéj államnak amelyik erre képes, ennyije legyen összesen?
Most már nem csak félelmet érzek, hogy ez bármikor újra előfordulhat, de egyre mélyülő undort és gyűlöletet is.
El kell innen költöznöm, egyre világosabban érzem.
Csak tudnám, hogy mi a faszért jöttem vissza - merthogy nem azért, az biztos. És nem is kalandvágyból.
De mára már gyűlölök itt élni, undorodok mindentől és ez még csak rosszabbodni fog.

2 Comments:

  • At 9:53 de., Anonymous Névtelen said…

    Hali Brünnhilde!

    Minden napot az Index olvasàsàval kezdek.
    Kultursokk.
    Kezdem megszeretni a Svàjciakat.
    :(
    Üdvözletem. Kivànok jobb kedvet.

     
  • At 1:54 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Köszönöm!
    Majdcsak kisü a nap :-)

     

Megjegyzés küldése

<< Home