Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/07/04

:-) Szépjóestét!
Ki vagyok szipolyozva, így aztán ma csak pár percet szöszmötölni van kedvem, utána zuhanok be az ágyba.
Leszedtem a szavazásokat.
A Hogy találtál rá erre a lángoktól körbeölelt Sziklára? kérdésre adott válaszokban meglepett, hogy milyen sokan keveredtek ide véletlenül. Azt sejtettem, hogy csomóan a keresztlinkelések miatt találtak ide, de hogy csak úgy, szörfölés közben, az tényleg meglepett. Ez a blog olyan távoli sarka az internetnek, hogy már szinte zsákutca. Elég nehezn tudom elképzelni, hogy valaki "csak úgy" idekeveredjen.
A Mióta olvasod Brünnhildét? kérdésre adott válaszoknál meglepett, hogy milyen sokan milyen régóta olvasnak. Igazán jólesik, köszönöm.
Most viszont ágyba velem, holnap újra esek neki a szakdolgozatnak, muszáj pihennem mert úgy ki agyok csavarva, mint egy ázott rongy.

5 Comments:

  • At 1:57 du., Anonymous Névtelen said…

    Szia,
    Pedig igaz, én pl. úgy találtam ide, hogy Brünnhilde lovának nevét kerestem. Szóval, Grane hozott. :)

     
  • At 2:59 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-)
    Akkor fogadd szeretettel ezt a klipet:
    http://youtube.com/watch?v=GI1F7ziJIEo&mode=related&search=
    Már nagyon vkerestem az alkalmat, hogy valahova belinkelhessem, hát ennél jobb végszót el sem tudok hozzá képzelni.
    Enjoy :-))

     
  • At 3:02 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    ezt a klipet

     
  • At 10:03 du., Anonymous Névtelen said…

    Köszi.
    Milyen vibráló volt ez a barna ló a mi fehérünkhöz (na jó, szürke) képest.
    Na, persze, egy magyar operaló legyen nyugodt.

     
  • At 10:06 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Legyen nyugodt, és szeresse a cukrot :-)

     

Megjegyzés küldése

<< Home