Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/07/25

Uhh.
Nno.
Ezzel megvolnánk.

:-) Szépjóreggelt!
Ma kellett volna visszavinnem Kereksenekű Kisasszonyt varratszedésre de úgy döntöttem, hogy nem stresszelem őkelmét az utazással, a várakozással és a valószínű bódítással. Annyiszor láttam már hogyan csinálja az állatorvos a varratszedést, hogy úgy gondoltam, megpróbálom én magam. Egy kiadós, fél órás kutyahasmasszázs keretében ki is szedtem a varratok felét. Kicsit gügyög a gazdi, ül, jutalomfalat, fekszik, fülmorzsi, hasisimi, kicsit ránehezedni az ebre, hogy ne tudja magát rángatni, csipeszel picit felhúzni a csomót és ollóval elcsípni a tövét. Újabb hasisimi és a varrófonal szinte magától kibújik. Nagy dícséret, labda, jutalomfalat. Újabb gügyögés, ül, jutalomfalat, fekszik, fülmorzsi, ránehezedni stb, stb, alig több mint fél óra alatt kiszedtem a varratok felét. Ő még bírná, én készültem ki, úgyhogy a másik fele estére marad.
Az állatorvos nyilván másfél perc alatt megcsinálta volna, de nem akarom kitenni a bódításnak. Borzasztó volt látni nyitott szemmel, magatehetetlenül feküdni, mint egy rongycsomót. Aztán még órákig kóválygott szegényke, szóval nem akartam, inkább megoldottam magam. Szép száraz a seb, be is jódoztam a lyukakat, jól meg is pocakoltam, szóval teljesen rendben van őkelme. Estére az öltések másik fele, ma még parabola, pár napig még sebgyógyító kenőcs és a hétvégén lehet már úszhat is.

Az orvoshoz menést persze nem úszom meg, elfogyott a vérnyomáscsökkentőm. Amúgy is muszáj megmutatni magam mert lehet, hogy már nem is kéne szednem, elvégre is megszünt a legfőbb stresszforrás és mostanában már kifejezetten jól érzem magam. Hacsak ebbe az orvoslátogatásba nem fogok belebetegedni.

Nem megyek én sehova.
Ötödik hívásra vették fel a telefont és augusztus 31-re adnának időpontot.
A kardiológián.
Hát az anyátok picsáját, azt!
Csak legalább azt a kibaszott TB-t ne kéne fizetni, mert ha már választani lehetne, akkor inkább állnám én az orvost is, a 100%-os gyógyszerárat is zsebből. Annyi mindenre teszek félre, hát pont erre ne tudnék tartalékolni?? Abból a havi 5-60 ezerből amit ebbe a feneketlen zsebbe befizetek simán meg tudnám oldani és nem kéne 6 általánost végzett telefonközpontosokkal veszekedni, hogy de igen, már harmadszor hívom őket és kérem kapcsolja, hátha ezúttal felveszik. Azt meg jobb ha ki sem számolom, hogy eddig mennyit öntöttem bele a TB-be teljesen feleslegesen. Ha azt mindet összegyűjtöm, abból már egy szívátültetést is fizetni tudnék. Sőt, a kamataiból még jótékonykodni is lehetne, hogy olyanoknak is jusson, akik rosszabbul vannak eleresztve.
És nem, nem megyek többet arra a sintértelepre! Koszos, levegőtlen, zsúfolt, félmeztelen ül az ember egy szakadt lepedő mögött aminek a résein minden arrajáró bekukucskál.
Az állatorvosnál is nagyobb tisztaság volt meg légkondi meg ha az ember odatelefonál akkor másnap már megkapja amire szüksége van és nem váratják hónapokat.
Valahogy megoldom.
Anyátok!

3 Comments:

  • At 6:46 du., Anonymous Névtelen said…

    Természetesen fizetem én is a tb-t, nagyjából olyan régen, mint Te, viszont ma sikerült rekordot döntenem, három doboz, vagyis kéthavi gyógyszer több mint harmincötezer forintba került. Tiszta mázli, hogy előtte beugrottam a bankba.

     
  • At 9:15 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Lyézusmárijám!
    Mi bajod van, amire ilyen gyógyszert kell szedni?

     
  • At 1:44 du., Anonymous Névtelen said…

    Igazad van. Rengeteget befizetsz. Meg én is, meg a családom is. És pazarló a rendszer, és paraszolvenciát adunk, hogy megfelelő "kiszolgálásban" részesüljünk. DE az nem megoldás, hogy kiszállok, mert ha mindenki kiszáll, hogy majd magáról gondoskodik és - neadja Isten - valami komoly történik veled, akkor mi lesz? Veseátültetést nem fogsz a megtakarításaidból összerakosgatni. (igen, van veseátültetett a családomban)
    Hatékonyabb rendszert lehet kívánni, mert belülről még borzasztóbb. (igen, van egészségügyis is a családomban)

     

Megjegyzés küldése

<< Home