Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/08/12

:-) Szépjóestét!
Ma este vendégségben voltam, Vajszínűnél folytattam a tegnap este elkezdett Leningrád Cowboys posztot. Beleszerettem a fiúkba, na, nincs mit szépíteni.
Olyannyira, hogy már írtam is egy e-mailt a legnagyobb magyar távközlési szolgáltatónak, hogy az évi nagy ingyenes koncertjükra meghívhatnák őket. Valamelyik zseniális énekesnőnkkel meg a 100 tagú Cigányzenekarral feltuningolva szerintem világra szóló koncertet adhatnának.
Még lehet később leszek, mert egyrészt tegnap moziban voltam, másrészt pedig most fő a tegnap lecukrozott őszibarack-sárgadinnye dzsem. Olyan illat van a lakásban mint egy kölnigyárban, viszont lesz éjjel két óra, mire a lekvárom besűrűsödik annyira, hogy üvegbe rakhassam.
Majd meglátom kibírom-e, vagy inkább elzárom a lángot és majd holnap folytatom. Fáradt vagyok nagyon, ma elkezdtem emelni a kardiózás adagot és extra lábgyakorlatokat is csináltam. Sőt, felülésből is rádupláztam. Ami még nem oylan borzasztó, de utána még el kellett mennem dolgozni is.
Szóval mára elég volt.

1 Comments:

  • At 10:08 de., Anonymous Névtelen said…

    Off
    Ez - részben - érdekelhet: http://campester.blog.hu/
    On

    k

     

Megjegyzés küldése

<< Home