Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/08/22

:-) Szépjóestét!
Máma nincsen blog, egyrészt elkommenteztem az időt, másrészt ezt olvasgattam.
Az a helyzet, hogy természetkedvelőként engem is baromira idegesítenek az erdőkben száguldozó túramotorosok meg quadosok. Vízen ugyanez a helyzet, pont a jetesek miatt nem járok például a Lupára. Meg lehet bolondulni amikor megjelennek, csomagolok és indulok haza, mert se csendben pihizni, se a vízben pancsolni nem lehet tőlük. Akkor meg inkább el sem indulok, minthogy 10 perc múlva már forduljak is vissza. Ugyanez a helyzet a Rómain a motorcsónakosokkal. Egyetlen motorcsónak, amivel egy hájas tarkójú agyatlan barom szórakoztat két zsinórtangás, kifestett tyúkot képes szétberregni több száz ember vasárnap délutáni békés sülthalazását.

A többi időben a télire szánt kovászos uborkámmal pepecseltem. Recept itt, de csak nagyon elszántaknak! Egyrészt macerás, másrészt nem is biztos az eredmény, 4 üvegből ha 3 megmarad, az már komoly eredmény. Viszont isteni finom, én sajnos sem a csemege, sem a piacokon kapható, kovászosnak csúfolt uborkát nem szeretem. Dugtam be az egyik üvegbe egy formás kis káposztaszivet is, abból a hétvégére töltött káposztát készítek.

(hihi, mégiscsak lett blog)

Jah, és még egy kis Grecsó Krisztiánt is olvastam az ÉS-ben.